Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Selenagomezder8
Witam :) 
Ostatnio dajecie mi ogromną motywacje do pisania na blogu.
Jest mi niezmiernie miło, że podobają się Wam moje stylizacje.
Oczywiście za negatywne komentarze również dziękuję! :D

Postanowiłam nagradzać wylosowany komentarz. :) 

Nagrody będą różnorodne, więc komentujcie i zgarniajcie prezenty!

Chętne osoby zapraszam do: 
EDIT:  Potrzebuję chętnych osób na konkurs ("Konkurs na metamorfozę") który jest na Stardoll i my.
Mianowicie chciałabym na którejś z Was zrobić szokującą metamorfozę. Jesteście chętne piszcie pod postem! :D

Dzisiaj przedstawię Wam metamorfozę Selenagomezder8.


STYLIZACJA


 Przed: Stylizacja prezentuje się ładnie, aczkolwiek gdzieś już ją widziałam. Zmiany jakie bym tu wprowadziła to złota kopertówka i inne okulary.
Moja ocena: 7/10
 
Po: Przeglądałam Twoją szafę kilkanaście razy i doszłam do wniosku że zrobię stylizację z ultamarynową (dziwny kolor) tuniką. Dodałam do niej naszyjnik, pasek i torebkę. Na wierzch dałam (cudowną *-*) kamizelkę i nałożyłam czarne szpilki.
 
MAKIJAŻ


Przed: Bardzo mi się podoba twarz Twojej lalki. Wszystkie elementy są ładnie dobrane. Przeszkadzają mi tu tylko za wysoko położone brwi.  Szminka, róż i cienie również ładnie się prezentują. 
Moja ocena: 8/10

Po: Obniżyłam brwi, delikatnie musnęłam policzki różem i nałożyłam fioletowe cienie. Na koniec zmieniłam włosy i pozbyłam się kolczyka. :)

Angelika/NieOosiagalna

18 komentarzy:

  1. Stylizacja po jest świetna ;-) Podoba mi się dobór dodatków i kolorów . Zaś makijaż nie mogę się zdecydować który bardziej mi się podoba , aczkolwiek chyba bardziej po
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie ją przerobiłaś... fajnie była uprana PRZED ale PO jest jeszcze lepiej ubrana... a make-up mhyyy też jest piękny PRZED ale lepszy PO... masz racje te brwi są trochę wyżej niż powinny ale reszta jest cudowna.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana metamorfoza. Makijaż po jest bardzo estetyczny i delikatny, podoba mi się. Stylizacja również jest ładna, wszystko się ze sobą zgrywa ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przed - taka prosta i zwiewna. Podoba mi się, aczkolwiek "po" wygląda zdecydowanie lepiej. Nigdy nie umiałam zestawić tej narzutki, a Ty zrobiłaś to genialnie:)

    Makijaże oba ładne i starannie wykonane. Na pierwszym obrazku nie pasował ten kolczyk.

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie możesz zrobić szokującą metamorfozę bo mam masę rzeczy dziwnych i wyglądam dziwnie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mnie możesz zrobić jeśli zechcesz :) Doll wygląda ślicznie i tak i tak.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem chętna
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie przed i po jest super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ilość prac nieograniczona więc zrobię metamorfozę na każdej z Was, haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie też możesz zrobić ;p
    Metamorfoza ok, przed i po ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli starczy Ci sił i czasu moja doll równiez czeka na przemiany- obie jesteśmy gotowe na wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się strój przed i makijaż po
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  13. Po jak dla mnie a makijaż przed . Na mnie możesz zrobić metamorfozę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna metamorfoza ! :) Ubiór 'PO' rewelacyjny ;3 Jeśli będziesz miała czas i ochotę to możesz zrobić metamorfozę na mojej doll ^.^

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za metamorfozę ;) Co do brwi to już zmieniłam ;))

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna metamorfoza.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardziej podoba mi się przed
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!