Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
HOT or NOT
Ocena stylizacji PogodnaKsenia


VanicaBloom: Stylizacja prosta, utrzymana w jednym kolorze fioletowym, bardzo modne spodnie galaxy. Uwagę od nich odciąga torebka. Nie użyłabym tych butów, ponieważ w żaden sposób nie pasują i psują efekt. Jeśli nie fioletowe, to na pewno czarne pasowały by jak ulał. HOT/NOT

missmariksza: Stylizacja byłaby bardziej HOT gdybyś użyła innej torebki oraz innych butów, te nie pasują tu wcale i psują całość. Czarne dodatki byłyby idealne. HOT/NOT

emu.musia: Stylizacja wyglądałaby lepiej moim zadaniem z innymi butami i torebką. Dla mnie niestety NOT

Ocena stylizacji karolina6987

VanicaBloom: Piękna, prosta stylizacja. Połączenie swetra i koszuli idealne. Buty i torebka w jednym kolorze, więc wszystko jest na swoim miejscu. Najlepsza stylizacja dzisiaj. HOT

missmariksza: Bardzo fajna stylizacja. Umiesz dobierać ciuszki, o czym przekonałam sie już wcześniej. Jesteś HOT

emu.musia: Stylizacja jest fajna, podoba mi się pomysł z tymi butami, dlatego daję HOT

Ocena stylizacji spbianka
VanicaBloom: Ładny ubiór. Twoja Doll wygląda super. Lepsze były by różowe buty, ponieważ ta czerwień niekoniecznie pasuje. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. HOT

missmariksza: Wspaniała asymetryczna stylizacja. Było by idealnie gdyby faktycznie ich kolor był nieco łagodniejszy. I tak jestem na HOT

emu.musia: Podoba mi się cała stylizacja, Doll wygląda ślicznie. W tej stylizacji użyłabym tylko innych butów, w kolorze jasno różowym albo białym. HOT

Ocena stylizacji Mary__Jane

VanicaBloom: Przepiękna, delikatna i dziewczęca stylizacja. Wszystko do siebie pasuje. Uwielbiam tą tunikę z Pretty'n'Love. Okulary są świetne. Bardzo mi się podoba, nie muszę już nic dodawać, jedynie ocenę: HOT

missmariksza: Mięta plus biel to idealne zestawienie. Stylizacja jest na luzie jednak z odrobina elegancji,  podoba mi się HOT

emu.musia: Najlepsza z tych stylizacji, super dobrałaś dodatki, uwielbiam te kolory. Bardzo podoba mi się ta bluzka zasługujesz na HOT

9 komentarzy:

  1. 1.not
    2.zdecydowanie hot-świetna stylizacja
    3.hot-zmieniłabym fryzurę
    4.hot
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. według mnie najładniejsze są 2 i 4 dałam im HOT ale zastanawiam się nad 3 czy dać HOT czy NOT powstrzymałam się od głosu a 1 dałam NOT...
    PODSUMOWANIE:
    1 dałam: NOT
    2 dałam: HOT
    3 dałam: HOT/NOT
    4 dałam: HOT
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaglosowalam . wIĘktrzosc hot; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje. Tylko 1 dałam NOT.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak teraz tak patrzę to myślę, że rzeczywiście buty mogłyby być bardziej delikatne. Dziękuję bardzo za opinię i wskazówki :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie to oceniłabym tak
    1 not
    2 hot
    3 hot
    i 4 hot

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani numer one - nie podoba mi się począwszy od dziwacznej fryzury, poprzez niedobrane buty i niepasującą odcieniem torebkę. Nawet fajne legginsy nie ratują stylizacji.

    Dwójeczka - podobają mi się Twoje stylizacje na hot-or-not - są casualowe, ale w takim wysmakowanym stylu, ale... mam wrażenie, że są ciągle robione na jedno kopyto. Taka sama baza kolorów, podobne części garderoby. Następnym razem spróbuj coś zaszaleć;)

    Przedostatnia - a mnie się właśnie ona nie podoba. Czuję jakiś zgrzyt - chyba ze względu na buty - powinny być jakieś delikatniejsze, a nie takie masywne.

    Czwóreczka - genialna (prócz butów). Podoba mi się ta bluzka, ale nie wiedziałam z czym ją połączyć, aby nie wyglądała piżamowato - Tobie się udało.

    Pozdrawiam,
    Domka190

    Ps. Gdzie mogę się zgłosić to tego pojedynku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Not
    Hot
    Hot
    Hot
    Trochę nadciągnęłam oceny, ale ogółem ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia mi się podoba. ładna bluzeczka
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!