Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
mini loteria - wyniki
Dziewczyny, dziewczyny... trochę trudne było dla Was to pytanie odnośnie najnowszej kolekcji LE chociaż podałam link abyście zobaczyły/li i upewnili się co do odpowiedzi. Nie wiem czy każdy przeczytał   i obejrzał cały ten post z realnym LE, gdzie również był odnośnik do strony na której w pokazie realnej kolekcji była Donatella Versace. 
Większa część z Was po prostu chyba powtarzała odpowiedź poprzednią. BRAWO dla sunflower za wiedzę i odpowiedź. 
Odpowiedź odnośnie pytania: 
Kolekcją jakiego projektanta/projektantki była inspirowana wczorajsza dostawa LE?
Jest Versace. 
( a właściwie Donatella Versace jak zauważyła to sunflower, Gianni nie żyje)

Olive. otrzymuje 20 stardolarów
PyszkoZuzana, i.want.you.back- 100 starmonet
WYRÓŻNIENIE dla sunflower - 20 stardolarów
Gratulacje!
Po odbiór nagród zgłaszajcie się do mnie wg regulaminu. 
missmariksza

10 komentarzy:

  1. Gratulację :* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisałam w google Versace, wikipedia mnie oszukała :c nie orientuje się w tych pokazach, nie interesuje się nimi, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo i gratuluję dziewczynom, bardzo się cieszę:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo i również gratuluję :)

    Pyszkozuzana

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje zasłużyłyście na tą wygraną... sunflower gratuluje za twoją wiedzę... właśnie teraz zobaczyłam na "CIOCI WIKIPEDII" (lub wujka już nie pamiętam xD)... no co by więcej opowiedzieć dobra już nie mam słów nie mogę się wysłowić jakoś xd xd
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulację ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!