Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Biała sukienka z motywem zielonych listków-Must Have
Must Have-sukienka za 15 sd,pochodzi ze  sklepu Royalty
Hej,a oto  i mój kolejny must Have wygląda tak(zdjęcie u góry.
A oto i stylizacja z tą sukienką:

sukienka-15 sd,Royalty
pasek-25 sm,Wild Candy
torebka-95 sm,it girls
okulary-special offer
bransoletki-special offer
rajstopy-7 sd,film theory
buty-11 sd,Royalty
-nakrycie głowy-30sm,Perfect Day
Co wy myślicie o tej stylizacji?
Podoba się wam?
Komentujcie!:)
PogodnaKsenia

14 komentarzy:

  1. Wykasuj zdjęcie z aparatu i zobacz co tu bedzie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten różowy kapelusz jest tu zbędny, Po co te wystające zielone listki od kwiatka ? Niezbyt to wyszło. Mogłaś pomysleć o ładnym tle pasującym do stylizacji, a najlepiej kupic biały panel i podkładać pod postać aby doll była cała na białym tle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka, ale bardziej do gustu przypadły mi te platformy :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz to koniecznie poprawić w taki sposób jak pisałam na czacie z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka nie jest jakas taka strasznie super i nie jestem royalty, a szkoda.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. przykro mi ale moim zdaniem nic tu do siebie nie pasuje prucz sukienki i butów. musisz wiecej poćwiczyć jeszcze nad grafiką

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka mi się niezbyt podoba i Twoja stylizacja z nią niestety również nie :(
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka jet ładna, ale mogłaby kosztować trochę mniej, stylizacja w ogóle mi się nie podoba, za dużo tu wszystkiego
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak bym była na twoim miejscu to bym usunęła ten kapelusz bo nie pasuje do tej stylizacji buty odpowiednio pasują do tej stylizacji ale jak bym miała coś zmienić to 2 rzeczy torebkę i ten kapelusz na zielony a jak by nie było zielonego odpowiedniego do tej stylizacji to bym zrobiła bez kapelusza...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  10. nikitaposh1
    Sukienka nie jest zbyt ciekawa , kapelusz nie pasuje a buty uważam że powinny być lżejsze do takiej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka ale ten kapelusz nie pasuje :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje mnie jakoś niestety nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapelusz okropny.
    Sukienka taka sobie.
    Platformy bardzo ładne.
    Stylizacja 6/10
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!