Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe Talenty
Dzisiaj opiszę dla Was osobę, która jak dla mnie jest niesamowitym Stardollowym Talentem. Zasługuje na to miano jak nikt inny, ponieważ uważam, że jest jedyna w swoim rodzaju. Są osoby podobne, ale ona jest szczególna. Jestem jej fanką od kiedy ją pierwszy raz zobaczyłam. Przedstawiam Wam: *Peny*. Ma ona 92 poziom, 20 lat, pochodzi z Czech i dołączyła w 2006 roku.




Przepych i polot cechują każdy stworzony przez nią strój i wnętrze. Do którego pokoju nie wejdziesz, tam zawsze jest duże zaskoczenie, ponieważ *Peny* jest niesamowicie kreatywna. Elegancja i szyk to hasła przewodnie, natomiast uważam, że cały jej profil jest inspirowany Audrey Hepburn. Idealny pomysł na siebie i swoje stardollowe życie.








Jak widzicie, projekty są utrzymane w tej samej stylistyce. Różne znane osoby w formie ubrań i plakatów, a także torebki. Uważam, że tylko do fryzur nie ma talentu i słabo jej wychodzą, chociaż na jej Doll wyglądają dobrze. Przedstawione dzieła są tylko wycinkiem jej działalności, pojawiają się też inne tj. wianki, sukienki itp. Niestety, od jakiegoś czasu autorka nie jest już Royality, co powoduje, że nie ma możliwości sprzedaży czy zakupu od niej nic, czego strasznie żałuję i nie mogę się doczekać, żeby w końcu coś wystawiła. Tym bardziej, że ceny nie były wygórowane, nawet nie mając za dużo Stardollarów było mnie stać na kupno 3 obrazków, za które zapłaciłam około 20 SD w sumie.

Podoba Wam się to co tworzy? Uznalibyście ją za Stardollowy Talent? Skomentujcie! :)

11 komentarzy:

  1. Robi ładne torebki. Ma talent, ale brakuje jej tego profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma co, ma dziewczyna swój styl którego bardzo mocno się trzyma :) Projekty ma rewelacyjne ... prócz włosów tak jak nadmieniłaś w poście.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  3. Ona jest super! Od dłuższego czasu zaglądam na jej profil i zawsze jest świetnie ubrana!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ona ma talent wg. mnie robi ładne torebki i te obrazy z twarzami... wg mnie nie wyszły jej włosy dziwne trochę robi jak dla mnie nie kupiła bym ich... mhyyy perfumy ale ładnie pachną xD xD...
    PODSUMOWANIE :
    Ona ma wielki talent wg mnie.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne torebki i projekty. Nie podoba mi się jednak sukienka. Jest moim zdaniem brzydka, chociaż wiem, że na pewno się nad nią napracowała. Fryzury też widziałam lepsze
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne projekty. Dziewczyna na prawdę ma talent i to widać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma dziewczyna talent! Wcześniej się jej nie przyjrzałam dokładniej na stardollu, ale nazwę kojarzę. :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    na pierwszych dwóch zdjęciach nie widzę żadnego talentu :( suknie -pomysłowe a za takimi projektami ciuchów nie przepadam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Obrazy twarzy robi genialnie- sama bym tak chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie ma talent, podobają mi się jej torebki
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!