Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza kasiczek.
Witam, dzisiaj przedstawię Wam metamorfozę kasiczek.

Jest to pierwszy mój post jeżeli chodzi o metamorfozy więc
mam nadzieję że "przemiana" przypadnie Wam do gustu :)


STYLIZACJA

Przed: Jak dla mnie nic tu do siebie nie pasuje. Połączenie topu z kurteczką jest brzydkie. Platformy tutaj nie pasują ze względu na brązowe kopyta. Jedynym plusem jest połączenie getrów, rajstop oraz szelek. 
Moja ocena: 3/10

Po: Stylizacja typowo wiosenna. Skupiłam się na kolorze różowym. Żeby urozmaicić stylizację dodałam szare spodnie, białe buty, kopertówkę oraz kapelusz.

MAKIJAŻ


Przed: Bardzo podoba mi się wykonanie oczu. Policzki mogłyby być równo pomalowane, ale z daleka tego nie widać więc nie jest źle. Części twarzy również na plus.
Moja ocena: 8/10

Po: Oczy pomalowałam w trzech odcieniach - czerwieni, pomarańczy i żółci. Delikatnie musnęłam policzki różem. Dodałam pieprzyk i zmieniłam włosy. :)


Angelika/NieOosiagalna

11 komentarzy:

  1. ubiór bardziej po mi się podoba zaś makijaż przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasciwie tak i tak jest dobrze, ale wole po!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciuszek przed - styl bardziej rockowy i ogólnie fajnie to wygląda. no, może ta koszulka nie do końca pasuje - lepsza byłaby biała.

    Po - jest genialnie. Nie będę się nad tym rozwodzić:D

    Makijaże obydwa bardzo ładnie i starannie wykonane (nie to co moje).

    Pozdrawiam,
    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o metamorfozę ubioru to stylizacja 'PO' bardziej mi się podoba jednakże 'Przed' również starannie wykonana. Makijaż 'Przed' rewelacyjny :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się: strój po i makijaż przed
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w stylizacji po :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pięknie jesteś ubrana po niż przed bardzo mi się podoba bardzo podobna jesteś do mojej koleżanki wiesz... a make-up piękny jest po niż przed włosy piękniejsze od tamtych przed...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi wszystko bardziej podoba się przed. Rockowa stylizacja z delikatnym makijażem
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. I przed i po mi się podoba :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czy prosiłam o metamorfoze ale dziękuje:)

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!