Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki - półfinał (głosowanie)
Mam już stylizacje osób, które biorą udział w pojedynkach. Dziś każda z nich walczy o przejście do finału.
Ponieważ ostatnio pojawiło się sporo głosów odnośnie tego, że wybory najlepszych stylizacji są niezbyt sprawiedliwe postanowiłam dać jak zwykle ankietę. Jednak głosy będą brane pod uwagę w nieco inny sposób, jedynie aby upewnić się, że większość również głosowała podobnie jak my. Nie chcę abyście się wykłócały, to przecież nie jest pierwszy i ostatni pojedynek. 
Spójrzcie na to jak na dobrą zabawę, czerpcie siłę ze stylizacji, które Wam się podobają. Twórzcie swój własny styl, który będzie również podziwiany. Może nie dziś, ale z czasem na pewno. Nie truje więcej, mam nadzieję, że wiecie o co chodzi. 

W grupie I rywalizują o dostanie się do finału: 
madziucha1232, VanicaBloom, nati_678, BlowStar



W grupie II rywalizują: 
karolina6987, Klaudialigenza, naati8, nati_678





Do finału przejdą po dwie osoby z każdej grupy.
Głosujcie do 28.06 ( piątek)
Resztę wiadomości podam w sobotę.

11 komentarzy:

  1. zagłosowałam, podoba mi się kilka stylizacji, czekam już na kolejne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje sa na bardzo wysokim poziomie. Zaglosowalam.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam. Wszystkie są ładne choć stylizacja naati8 nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej grupie najładniej według mnie jest ubrana (na pewno wam nie powiem to tajemnica na kogo zagłosowałam)... xDxDxD... W drugiej grupie najładniej ubrana jest (nie powiem jak w powyższym zdaniu)... i znowu napisze xDxDxD...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  5. o bosz ale mam okropną stylizację ... Nie mam szans ! :( Zaglosowalam . Jest wysoki poziom ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. oddałam głosiki ♥
    mam beznadziejną stylke :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm... Zagłosowałam, ale nie podoba mi się jedna rzecz. Moim zdaniem wszystkie prace wysyłane do pojedynków powinny być na BIAŁYM tle, bez żadnych efektów, wyginania rąk, nóg, głowy, czy czegokolwiek innego. Chodzi o to, że w pojedynkach mamy przecież oceniać STYLIZACJĘ, a nie oprawę graficzną, a przez to inaczej patrzy się na pracę "przerobioną", a inaczej na zwykły screen.
    Pozdrawiam, spbianka/Paulina

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem w czym stanowi problem jeśli chodzi o grafikę. Aby lalka stała prosto wystarczy kilka kliknięć w paintcie :) Każdy to może zrobić ... dla mnie wygląda to o wiele bardziej estetycznie i nie zamierzam z tego zrezygnować. Uważam, także że to nie przeszkadza w ocenianiu stylizacji. Jak już wcześniej napisałam, ma pozostać zachowana estetyka a ja chociażby w taki sposób ją wyrażam.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza grupa jest fajna.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe stylizacje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!