Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lubię to
Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam
moje ulubione, wysokie buty - Lity.
Według mnie są prześliczne i świetnie się
prezentują w prawie każdej stylizacji.
Jest to także hit tego sezonu.


Sama posiadam jedną czarną parę litów.
Wbrew pozorom są wygodne i da się w nich chodzić. :)
Teraz czas na 2 stylizacje z litami:


Na stardoll pewnie każdy z was kojarzy lity,
nazywane platformami,
których cena dochodzi nawet do 2000sd  !!!
Jak dla mnie to lekka przesada.
Wprawdzie są ładne i też ich poszukuje, ale dawać za nie 2000sd.?

Istnieją też tańsze wersje robione przez stardoll'owiczów.
Według mnie to jednak nie to samo.
Ich łączna cena to ok. 250sd.

I jak podoba Wam się ten post?
Co o nim sądzicie?
Skomentujcie!


13 komentarzy:

  1. Parę miesięcy temu tez robiłam taki sam post ;)o Litach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają te cudowne buciki i w przyszłości mam zamiar zakupić parę. Niestety mam dopiero 14 lat (w listopadzie 15 ;D) a mierzę już ponad 170 cm, więc nie wiem czy jak jeszcze podrosnę i założę lity to czy nie będę wyglądać jak jakaś wieża ;//
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Znudziły mi się te stardoll'owe. Natomiast w realu jestem jeszcze za młoda, żeby je nosić. Teraz lubię trampki i baletki. Dziewczyny z mojego otoczenia mówią, że nie bd nosić szpilek i litów, wolą trampki i wiecie jaki styl. Ja mam nadzieję, że polubię nosić buty na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są cudowne , mam zamiar kiedyś je kupić
    w realu :D Są prześliczne !


    kami151

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze to po co ci spacja przed wykrzyknikiem i kropka przed pytajnikiem? Buty fajne, ale takie oklepane już. Te stardollową wersje chcą wszyscy, ale ja sie jakoś za nimi nie uganiam.


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam takich w realu ale bardzo mi sie podobają i chyba sie rozejrze za takimi:)
    a na stardoll oczywiscie mam czarne platformy teraz szukam tylko brązowych:)

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się owe buty i sama za miesiąc będę kupowała je ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają, chociaż jeszcze sobie ich nie sprawiłam. Na stardoll na nie nie poluję, bo mam brązowe kupione w sklepie za 50 monet:)
    sunlower

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne buty też posiadam 1 parę w realu ale już z nich wyrosłam za małe są na mnie... masz racje taka jedna te lity kupiła na stardoll za 600 SD to bardzo wielka przesada... Te posty są bardzo interesujące pisz je dalej są fajne według mnie... co o nich sądzę... no to że są fajne...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne są, super post :0.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również podobają mi się lity ;d Jednak nie noszę ich ze względu na wzrost :D Wydaje mi się że jak ubiorę wysokiego buta to wyglądam jak żyrafa xD

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  12. Już czytałam tutaj podobny post, ale powiem znowu lubię lity. Mam jedną parę
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!