Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#3 Piece of music: Country
Country! Pierwsze co przychodzi na myśl to kowbojskie kapelusze, wiejske przyśpiewki i siano w tle lub jakieś ognisko. Nikt nie lubi, ale zapewne każdy wie o co chodzi i niemal każdemu chciałoby się tupnąć nogą do tej muzyki.

Wycinek z wikipedii:

"Odmiana muzyki rozrywkowej, powstała w USA w pierwszym dziesięcioleciu XX wieku z ballad kowbojskich i traperskich, śpiewanych przez wędrownych grajków, wyposażonych w bardzo skromne instrumentarium - banjo, gitara, skrzypce itp"

 Kojarzycie Mrągowo? Tam odbywa się tzw. piknik country, zresztą pewnie nie raz widzieliście w telewizji. Ale to tak jako ciekawostka.

Szczerze mówiąc to nie jest muzyka dla każdego, ale przy dobrej balladzie można się zapewne uspokoić i odprężyć. Nie słucham tego rodzaju muzyki, więc nie zaproponuję Wam dobrych moim zdaniem wykonawców, jednakże dla łatwiejszego zapoznania się z tą muzyką znalazłam aranżacje znanych piosenek właśnie w tym stylu. Śmiało sprawdzajcie, może sięgajcie po więcej.

 

 


Jeśli chodzi o styl inspirowany tą muzyką.. jeansy, koszula w kratę, kowbojskie buty i kapelusz. Ja jednak nie chciałam by było banalnie, zrobiłam więc stylizację po swojemu.




 I co sądzicie?
Swoją drogą wybaczcie za moją nieobecność. Spowodowane było to szkołą i sprawami prywatnymi. Ale wracam ze zdwojoną siłą! Czy coś

Sei-chan.



12 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna! Co do muzyki to jest ok, ale jap\koś nie za bardzo ją lubie.


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słucham, ale lubię te klimaty; ogniska, siano ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię słuchać country, nie moje klimaty - chociaż piosenka z filmu ps. i love you "galway girl" była świetna (może przez to, że śpiewał ją niesamowity Gerard Butler ).

    Przy takiej muzyce można jedynie się bawić, tańczyć z przyjaciółmi.

    Stylizacja piękna:)
    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja równiez nie przepadam za country, sam artykuł świetny, stylizacja wyszła świetnie, bardzo dobre tło wybrałas .

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja, te wersje piosenek, zwłaszcza Single ladies, są świetne:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta stylizacja :) Lubię styl country i kolory które są do jego stworzenia potrzebne :)Muzyka ta zo nie mój styl :) Ale niektóre warto posłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Suepr artykul i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój gust, jeśli chodzi o muzykę ;d Świetny artykuł, aż miło się go czyta :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja lecz jak dla mnie nie pasuje tu futerko. Jest do tej stylizacji zbyt "ciężkie". Reszta bardzo mi się podoba. Lubię ten styl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego typu muzyki.
    Stylizacja średnio mi się podoba.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta stylizacja tutaj pasuje. Ja za taką muzyką nie przepadam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!