Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki- wyniki półfinałowych stylizacji
Kochani.
Do finału przeszły z gr.I 
CoolMiley352 oraz VanicaBloom



Z gr II przeszły do finału :
karolina6987 oraz Klaudialigenza

GRATULUJĘ
>> TUTAJ <<możecie zobaczyć stylizacje na które głosowaliście

TEMATEM STYLIZACJI FINAŁOWEJ jest stylizacja na plażę.
Jednak samo bikini nie wystarczy, musicie pokręcić trochę głową aby nas zaskoczyć.

 Na stylizacje czekamy do środy 3 lipca


W związku z pojedynkami odbyła się również mała loteria 

po 100 starmonet otrzymują : 
z gr I prawidłowo wytypowali: dareczek7, 
z gr. II prawidłowo wytypowali: MissParis125, dareczek7, BrondynkA
Po odbiór wygranych zgłoście się do mnie wg regulaminu
missmariksza

12 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie ;)
    Muszę ruszyć moją głową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za głosy :) Niebawem zgłoszę wakacyjną stylizację ;d

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje dziewczyny! Swietne wybory.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, przeszły moje faworytki :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Temat bardzo mi się podoba i nie mogę się doczekać stylizacji dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  6. http://tinypic.com/view.php?pic=2hnoztt&s=5

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla was doll... miałam nadzieje że wygra BrondynkaA bo ona prawie wszędzie ładnie się ubiera...

    OdpowiedzUsuń
  8. Plażowa Stylizacja :)

    http://i43.tinypic.com/2roicma.jpg

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. http://img546.imageshack.us/img546/9035/24z.png
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!