Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
spojlery
W spojlerach znalazłam wiele kosmetyków w żywych kolorach. Spójrzcie na kilka z nich.

Lubicie kupować kosmetyki te na stardoll? 

_____________________
Prawdopodobnie po rozwiązaniu konkursu dekoracja wnętrza wezmę urlop od stardoll, a przede wszystkim od bloga. Muszę przemyśleć kilka spraw. Mam nadzieję, że nasi redaktorzy świetnie sobie dadzą radę. Jeśli będzie trzeba wybierzemy osobę, która będzie kierowała zespołem i całą pracą na blogu .
missmariksza

11 komentarzy:

  1. Hmmm, wydaje mi się, że już były te kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    Kosmetyki się powtarzają dawno nie było nic w odcieniu brązu i beżu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zolty i niebieski to cien czy puder? Wlasnie powinni dac braz. :C


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kupować te kosmetyki na stardoll... ale oczywiście jak bym miała coś kupić to bym kupiła cienie do powiek oraz kredkę do oczu to tylko bym kupiła z tej dostawy o i oczywiście jak by była jakaś ślinka lub błyszczek to też bym kupiła ale nie ma to nie kupię... szkoda że weźmiesz urlop mam nadzieje że wybierzesz rozsądną osobę która dobrze i uczciwie poprowadzi tego blooga.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory nawet fajne. Mam nadzieję, że szybko wrócisz z urlopu :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kupować kolorowe cienie. Chociaż wolałabym jakiś beż lub delikatny pomarańcz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziwne te pudry. Mam nadzieję, że spodoba mi się coś, bo chciałabym pokombinować z makijażem u mojej Doll.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne, ale ja czekam na brązową szminkę, bo moja doll ma ciemną karnację i żadna jej nie pasuje
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej śliczne /<3 nwm czy kupię .

    OdpowiedzUsuń
  10. kupiła bym żółty i niebieski cień do powiek,ale nie mam kasy i lubię kupować te kosmetyki.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobne do innych
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!