Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stylizacje by MyMelisaWhite
Kochani.
Przedstawiam Wam kilka słów od naszej redaktor Anity/MyMelisaWhite.

"Ten post nie ukazuje się już napisany przeze mnie, ale Iwonę. 
Dziś zobaczycie już ostatnie moje stylizacje. Postanowiłam odejść z bloga, to nie była decyzja ot tak. Dziś piszę, jutro nie. Myślałam o tym już dawno, a wczoraj podjęłam ostateczną decyzję. Nie lubię pisać o czymś na siłę, moje stylizacje robiły się coraz gorsze. Nie miałam weny na to by co tydzień dodać trzy czy chociaż jednej stylizacji na dobrym poziomie. Przerosło mnie to. Teraz stylizacje robię może jedną na dwa tygodnie, nie jest to spowodowane brakiem czasu tylko weny. Ostatnio z coraz większym trudem przychodzi mi zrobienie porządnej stylizacji. Teraz gdy patrzę choćby na swojego bloga widzę wielką różnicę. Kiedyś stylizacje dodawałam prawie codziennie, teraz dodaję jedną ledwo na dwa tygodnie. Nawet nowe ciuchy w starplazie nie są w stanie mnie natchnąć.
Skleiłam dziś dla Was trzy moje najlepsze stylizacje. Nie są jakieś specjalne, jednak uważam że nadają się na koniec."
1. Płaszcz/ Bonjour Bizou, Koszula/Miss Sixty, Spodnie/Bonjour Bizou, Podszewka/ Stardoll Academy, Torebka/ Decades, Szpilki/ Velvet Orchid

2. Okulary/ Special Offer, Tunika/ Archive, Spodnie/ Limited Edition, Torebka/ Bonjour Bizou, Obcasy/ Sonia Rykiel Tribute

3. Bluzka/ Hot Buys Weekly, Body/ Voile, Spodnie/ Antidote, Torebka/ Voile, Jazzówki/ Basics


Dziś nie ocenię swoich stylizacji. Chcę abyście wy to zrobili. 

Chciałabym serdecznie podziękować Iwonce i Natalii za danie mi szansy pisania na tak wspaniałym blogu. 
Pozdrawiam, Anita/MyMelisaWhite



Anito- dziękujemy jeszcze raz. I tak jak Ci pisałam mam nadzieję, że będziesz do nas wpadać, a być może kiedyś znów tu wrócisz... Życzymy udanych wakacji!

12 komentarzy:

  1. piękne stylizacje. Najbardziej podoba mi się 2. Szkoda że już nie będziesz pisała ale mam nadzieję że wrócisz ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że odchodzisz :< Lubiłam Twoje stylizacje, a w drugiej to się po prostu zakochałam! Z chęcią ukradłabym Ci te buciki! :P
    Życzę przypływu weny oraz udanych wakacji :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że odchodzisz, ale trudno - przecież nie bedziesz robiła nic na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda.POGODNAkSENIA

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ale stylizacje są bardzo ładne, zwłaszcza druga
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  6. Co ty piszesz! Twoje stylizacje zawsze były świetne! Szkoda, że odchodzisz. (/;w;)/ Wszystkie stylizacje są równie piękne, ale ja jako miłośniczka czarnego jako najlepszą dla mnie wybieram pierwszą.


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje stylizacje są cudowne i były cudowne... szkoda że odchodzisz... mhyyy a teraz do głosowania... podobają mi się wszystkie ale najlepsza na zakończenie jest pierwsza połączone wszystko pięknie i dodatki podkreślają twoją stylizację... fajna jest też 2 i 3 ale najfajniejsza i w moim typie jest 1.
    Pozdrawiam i życzę ci miłych wakacji
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje :) Najbardziej podoba mi się nr. 2 :) super dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne stylizacje! Najlepsza 1 ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne stylizacje :) W szczególności pierwsza ... szkoda że odchodzisz ;c Mam nadzieję że niebawem do nas wrócisz :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest bardzo ładna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!