Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
STARDOLLOWE TALENTY
W dniu dzisiejszym chciałabym dla Was opisać talent, na który wpadłam przypadkiem, szukając kogoś do tego artykułu. Przedstawiam Wam: f.iliz, która pochodzi z Holandii, ma 22 lata i 73 poziom, a dołączyła w 2008 roku. Ponadto jest wielokrotną zwyciężczynią wszystkich możliwych konkursów na Stardoll, a lista osiągnięć w jej prezentacji robi wrażenie.



Jak widzicie Doll wygląda niesamowicie. Wnętrza w jej apartamencie też są świetne, wykazuje się kreatywnością. Co ciekawsze, złapałam się na tym, że kapelusz, który ma na sobie jest z jakiejś kolekcji ze Starplazy. Nic bardziej mylnego! Jest to projekt, jej własny, wykonany z włosów. Musicie przyznać, że robi wrażenie! ;) Ponadto, lalka jest ubrana w najlepsze marki, szczególnie poszukiwane na Stardoll - DKNY, Chanel Tribute. 











Projekty tej dziewczyny są przepiękne. Jak dla mnie, najlepsze są spodnie w panterkę oraz włosy. Wcześniej wspominana fryzura z kapeluszem jest zdecydowanie "must have", chociaż cena odstrasza, ponieważ wynosi 90 SD. Cena spodni jest trochę za duża - 22 SD. Cienie też są drogie, chociaż uważam, że tańsze są ładniejsze.
Podsumowując, trzeba przyznać, że jest to stardollowy talent. Jest kreatywna, ładna i zasługuje na to miano.

Podoba Wam się? Co o niej sądzicie? Zasłużyła, żeby zostać uznana za talent? Skomentujcie!

14 komentarzy:

  1. Śliczne ma projekty. Spodnie wyglądają super! Doll też ma piękną, ale ta doll z projektu na ostatnich zdjęciach no cudo! Dziewczynka świetna *----*


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam na nią kiedyś przypadkiem, gdy była przebrana za dziewczynkę z ostatniego zdjęcia. Wszystko robi wrażenie, spodnie, fryzury, a w szczególności kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewątpliwie talent. Sama jakiś czas temu zauroczyłam się wzorem spodni więc musiałam kupić. A dwa dni temu kapelusz mnie zauroczył u mojej znajomej i dopiero w salonie zobaczyłam, ze to f.iliz jest jego projektantką. Cena oczywiście zabójcza, niestety nie kupiłam, chociaż marzy mi się...Jest piękny :)Sówki urocze, cienie ta twarz również pięknie wykonane.Dziewczynkę faktycznie już widziałam jakiś czas temu- piękne i kosztowne to wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne projekty *.* Widać że staranność to jej mocna strona. Zdecydowanie ma dziewczyna talent ...

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak . Ma ogromny talent . ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak . Ma ogromny talent . ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię on niej kupować spodnie ;) moim zdaniem ma talent dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma niewątpliwie ogromny talent do projektowania, ale nie podoba mi się jej stylizacja..
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej mi się podobają jej projekty.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę ma talent: fryzury i spodnie w kwiaty są piękne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno jest bardzo talentowana. Spodnie w kwiaty są świetne i ten kapelusz no nie ma mowy! Na pierwszy rzut oka myślałam że to ze sklepu! Cienie też fajne ale za drogie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona ma talent, tak zasłużyła żeby była uznana jako talent... co ja o niej sądzę... to bardzo proste pytanie ma wielki talent robi piękne spodnie według mnie wyglądają trochę jak leginsy bo mam jedne z tych kwiatowych... robi też cudowne naszyjniki najbardziej podoba mi się ten pierwszy z sową jest cudowny... WOW!!!! ale robi piękne twarze normalnie jak prawdziwa twarz... czy mi się podoba bardzo interesujące pytanie... bardzo bardzo bardzo mi się to podoba... PODSUMOWANIE:
    Zasłużyła na miano talentu.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Staniki kwiatowe są na pierwszym miejscu, wraz z dziewczynką na ostatnim obrazku.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!