Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lubię to
Witam Was !
Oto nowy cykl postów pt. " Lubię to".
W tych postach będę opisywać modne i przydatne rzeczy
w realnym świecie.
Postaram się dodać także z nimi stylizacje. 
Zaczynamy ! 
------------------------------------------------------

Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam trampki
 marki Converse.
Ciekawostka : Marka Converse na początku produkowała opony samochodowe.



Sama posiadam jedną miętową parę. :)
Są bardzo wygodne, ale mają jedną wadę - 
cena od 150zł do 300zł.
Każdy kto od wysokich butów woli trampki polecam ich zakup.

A oto przykładowa stylizacja.

Na stardoll raczej czegoś podobnego nie znajdziemy.
Chyba że zwykłe trampki .
Do których dorobimy taki oto znaczek w StarDesing Jewelry 

I jak podobają się Wam takie posty . ???
Skomentujcie !




16 komentarzy:

  1. Sam pomysł ciekawy, ale ja już rzygam conversami, vansami.
    Są one jak dla mnie przereklamowane i ja osobiście uważam że wydawanie takiej kasy na trampki które dość szybko się rozwalają (wiem to z autopsji) to przesada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam czarne wysokie Conversy, kocham ♥♥♥

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie jestem fanką conversów, sama przez dwa lata nosiłam śliczne trampki w kwiatki kupione chyba za 20 zł:) czekam na kolejne artykuły
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły pomysł :) oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. heh ciekawy pomysł . Super: )

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam sie z Angeliką. Sama raczej wolę platform sneakersy lub coś al'a tokyo boppery.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  7. osobiście nie lubię markowych butów bo są przeznaczone do chodzenia a nie do oglądania. Ciekawy artykuł i fajny pomysł z plakietką

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł fajny na artykuł, ale zgadzam się z pierwszym komentarzem do tego posta, conversy są przereklamowane jak dla mnie i kojarzą mi się z tą "lansiarską" młodzieżą gimnazjalną. Czekam na kolejny artykuł.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są może i fajne lecz już od dawna w takich nie biegam :)A na sd- faktycznie mało jest takich sportowych butów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też posiadam jedną parę tylko że czerwonych
    CoolMiley352

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na posty nawet fajny. Osobiście nie posiadam conversów- bardziej podobają mi się vansy, ale szkoda mi wydać na nie aż tyle kasy ;P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam wolę tańsze substytuty- jestem osobą bardzo oszczędną i nie lubię przepłacać.

    Nie podobają mi się również vansy - wiem, że moje nogi będą wyglądać w nich jak jakieś bezkształtne kloce. Także nie zawsze to co jest modne, pasuje do nas.

    Fajny artykuł, czekam na inne "przydatne rzeczy" w realnym życiu;).

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam jedne długie czerwone i jedne krótkie miętowe ;**

    draeczek7

    OdpowiedzUsuń
  14. nikitaposh1
    Trampki jak trampki żadna rewelacja , różnią się od pozostałych tylko ceną - lansuje się w nich cały światek pseudo artystów .
    Fajnie że znów będą tematy nie związane ze stardollem , ostatnio takich tu mało .

    OdpowiedzUsuń
  15. Po co przepłacać, skoro można kupić niemal identyczne obuwie, tak samo wygodne jak te markowe tylko połowę tańsze ;d Jak ktoś wyżej napisał, buty są do chodzenia a nie patrzenia ^^ Fajny artykuł :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę baleriny i szpilki. Jedne vansy mi wystarczą.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!