Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pretty'n Pink
Witajcie! Dzisiejsza stylizacja z koszulką z ostatniej dostawy sklepu archive. Jest różowo, jest czarno - dla każdego coś dobrego;) Nie ma co się więcej rozpisywać. Oto ona:
Do jej stworzenia użyłam: koszulka - archive; kamizelka - pretty,n love; szorty - decades; rajstopy - LE & fallen angel; buty -Frankie Morello ; kołnierz - antidote; czapka - original future; torebka - nelly; branoletki - fallen angel, rio, no name. 


Podoba Wam się ta stylizacja?
Odnajdujecie się w takim stylu? 
________
Buźki,
Coldi.

14 komentarzy:

  1. Może kołnierzyk bym zdjęła, poza tym świetnie! C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna stylizacja! Uwielbiam rozowy *-*. Wszystko tak swietnie dopasowalas!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ! Od zawsze wiedziałam że róż idealnie łączy się z czernią ;d Ostatnio w bazaarze kupiłam o to taką kamizelkę :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Niestety się przeprowadzam i na jakiś czas nie będę miała Internetu, dlatego nie będę mogła komentować ani tym bardziej grać na stardoll. Mam nadzieję, że jak najszybciej do was wroce
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się nie podoba, choć jestem fanką połączenia różu i czerni. Niestety, przerost formy nad treścią;/.

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja. Zgadzam się z aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój gust, ale jest raczej ok :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. To, że sama nie chodzę w takich rajstopach nie oznacza, że mi się nie podoba. Stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja mi się ona bardzo podoba.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna, chociaż to nie mój styl; podobają mi się buty
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że udane. Kolory fajne :) Ciekawa stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mhyyyy... czy ta stylizacja podoba mi się... jest piękna tylko trochę odstrasza mnie jedna rzecz te byty mi takie się nie podobają... czy odnajdę się w tym stylu... to bardzo trudne pytanie ale podejrzewam że niestety ale nie po prostu nie jest w moim typie nie lubię takich stylów wolę proste stylizację.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  13. Wowo, świetnie to wygląda. Zawsze czerń świetnie komponowała się z różem

    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!