Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza- BrondynkA
Dzisiaj zrobiłam metamorfozę BrondynkA , jej doll jest ładna , jednak nie pasowały mi u niej te włosy .
UBIÓR

Przed
Coś mi tutaj nie pasowało chyba te futerko, reszta była ok :)
Moja ocena : 8/10
 PO
Ubrałam cię w brązowe buty , beżowe spodnie które moim zdaniem świetnie pasuję do tego żakietu i tej białej eleganckiej bluzki .
MAKE-UP
Twoja doll jest ładna , ale te włosy są nieładne :c.
Moja ocena 8/10

PRZED
PO
Użyłam tylko lekko cienia z TRANSFORM , przydał by się błyszczyk jednak go nie miałaś.
Ocena za Całość 8/10

11 komentarzy:

  1. bardziej podoba mi się strój po, a fryzura i makijaż przed
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż'Po' rewelacyjny :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  3. Po.jest znacznie lepiej niz przed :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz po niż przed... ładnie byłaś ubrana przed ale po jeszcze ładniej... fajniej wyglądałaś w fryzurze przed niż po... a make-up lepiej wygląda po niż przed.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  5. po makijaż jest ładniejszy ale ubiór po niezbyt mi przypadł do gustu.
    Fryzury po nie zakładam bo lubię uczestniczyć w grach top model a wtedy znika fryzura. ale makijaż zmienię na taki jak zaproponowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej wygląda "po". Chociaż przed jedynie zmieniłabym te włosy
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubiór i make up lepsze "PO". Natomiast włosy średnio mi się podobają zarówno "przed" (wszystkiego za dużo i nieładnie to wygląda) jak i "po" (zbyt wysoko osadzone czoło, więc powinna być grzywa).

    Pozdrawiam,
    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie wolę po, jednak stylizacja średnio mi się podoba. Szkoda, że nie zrobiłaś jakiegoś kolorowego makijażu, doll wygląda na kompletnie nieumalowaną :I
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  10. Po nieco lepiej, jednak i tak i się nie podoba do końca. MeDoll jest nieco plastikowa...

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!