Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki MK
Hej mam dla was kolejne wyniki :)
Po raz kolejny w Mk wygrała Patrycja_2000
po nagrodę zgłoś się do missmariksza
masz 3 dni na jej odbiór 
poprawna odpowiedź to Raflezja .
Kilka ciekawostek o tej roślinie :)


Raflezja to kwiat nazywany również Bukietnicą lub trupim kwiatem. Występuje w tropikach Borneo i Sumatry. Kwiat został odkryty w 1821 roku przez doktora Josepha Arnolda i gubernatora Stamforda Rafflesa – od nazwiska odkrywcy wywodzi się nazwa kwiatu

Jest to roślina, która ma najcięższe na świecie kwiaty. Mogą one ważyć nawet 7 kilogramów, a średnica osiąga wielkość 1 metra! Mają bardzo nieprzyjemny dla człowieka, zgniły zapach.
Mimo, że naukowcy znają Raflezję od 190 lat, do tej pory nie udało się ustalić jej pochodzenia.

10 komentarzy:

  1. Trupi kwiat... już mi się podoba XD Dziwny jakiś taki ten kwiatek. Gratulacje!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. 7 kilogramów to już taki mały/średni piesek... nieźle. O.o
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  3. gartuluję Ci . Hahh noo spabainka noo xD

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, interesująca roślinka, ciekawe z jakiej odległości ją czuć:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie chce być wredna ale nie dajcie szans innym wygrywają ciągle te same osoby mogłam by wymienić osoby wygrywające mam nadzieję że ten komentarz zmieni bardzo dużo nie chce być nie miła ale waszym wygrywającym pupilką połamania nóg




    wasza fanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrycja_2000 nie jest naszym pupilkiem po raz kolejny zgłosiła się jako pierwsza , i wiedziała więc wygrała .

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak odpowiadałam na ten konkurs MK to miałam kilka tygodni temu na biologi i znałam jego nazwę ale jak go opisywałam to trochę coś mi źle się napisało o nim okey to gratuluję ci Ptrycja_2000
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, rozumiem, że mnie nie lubią niektórzy, ale połamania nóg to juz przesada xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!