Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Haute Couture #4 Gold and Black
Hejka, w związku, że jutro jest zakończenie roku szkolnego mam dla Was stylizację w stylu dość wieczorowym. Kojarzy mi się ona z rozdaniem nagród, jakąś ważną galą (to przez statuetkę), a więc do rzeczy, oto stylizacja:




I jak tym razem podoba się Wam stylizacja? Czekam na wasze komentarze.
Z komentarzy wylosuję 2 osoby które otrzymają po 10 sd.
Chciałabym bardzo przeprosić, za rozmiar zdjęcia, ale niestety nie mogłam go powiększyć, następnym razem postaram się zrobić większe ;/


Pozdrawiam i życzę Wam udanych wakacji ;)
selenagomezder8

13 komentarzy:

  1. Niesamowicie wyszło z ta statuetką,stylizacja ekstra, w dodatku wspaniały układ ręki. Super !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja. Podoba mi się wyciągnięta ręka doll
    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeeej ! Cudo *.* Twoje stylizacje zawsze mnie zaskakują ... oczywiście pozytywnie :)Świetny pomysł miałaś łącząc te body z bodajże sukienką :D Co do rozmiaru zdjęcia, nie przejmuj się bo wystarczy tylko na nie kliknąć i jest duże ^.^

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! Swietne polaczenie. Takie stylizacje zawsze mi sie podobaly i ciesze sie, ze takie robisz, bo zawsze mialas talent. Dobrych wakacji :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest po prostu świetna. Doskonałe dobranie kolorów jak i fryzury która robi "piorunujące" wrażenie. Pomysł jest jak najbardziej fajny. Podoba mi się również dodatek jako statuetka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna stylizacja mogę ją określić jednym zdaniem "WOW ale bomba"... bardzo bobrze pomyślałaś z tą statuetką... fajnie ją ubrałaś fajne ma buty oraz tą sukienkę wiem że połączyłaś spódniczkę z jakimś strojem wdziałam tą sukienkę czy strój kąpielowy u nevra77... dodatki podkreślają tą stylizację rajstopy, kolczyki, te włosy o i oraz te piękne buty...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej przepiękna stylizacja ! Na prawdę super to wygląda !

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Podoba mi się :) Lubię połączenie czerni ze złotym kolorem :)super wyglądają rajstopy i dodatki!! a buty są bardzo ładne:) wyszło świetnie :)

    PyszkoZuzana

    OdpowiedzUsuń
  9. Oszałamiająca stylizacja. Nie powstydziłaby się jej Beyonce czy Lady Gaga. Bardzo mi się podoba pomysł z tą ręką zwycięsko uniesioną ku górze.
    Mroczna diva:)

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, jak już wcześniej pisałam, jesteś wprost idealna do Haute Couture! ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wygląda, szkoda, że doll ma taką pochmurną minę
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, ale jakoś mnie nie urzekło
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!