Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ubierz się jak gwiazda
Hej!
W tym tygodniu zgodnie z waszymi prośbami
postanowiłam przedstawi Wam Gwen Stefani.
Prosiliście również o Emmę Waston, więc zobaczycie ją za 2 tygodnie. :)
Nie ma co się więcej rozpisywać
Zaczynamy . !!!

Numer 1.


Marynarka - IT GIRLS
Bluzka - DECADES
Spodnie - MISS SIXTY
Buty - ORIGINAL FUTURE


Numer 2.

Sukienka - NELLY.COM
Stanik - BASIC
Legginsy -RIO
Naszyjniki - FALLEN ANGEL (x2)
Buty - VELVET ORCHID


Numer 3.


Naszyjnik - WILD CANDY
Bluzka - BONJOUR BIOZU
Legginsy - WILD CANDY
Buty - FALLEN ANGEL
Kopertówka - VOILE

I jak podoba Wam się. ???
Jakie plany na wakacje ?
Skomentujcie. !!!  :D

12 komentarzy:

  1. Super. Dzięki za tą gwiazdę. Bardzo ją lubię a ty doskonale odzwierciedliłaś fotografie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ubrane wygląda zupełnie jak z fotografii :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super odwzorowane! Plany? ANIME ALL DAY ALL NIGHT.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście się do tego przyłożyłaś, pięknie wszystko odwzorowałaś.
    Ja mam w planach w lipcu obóz taneczny :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. jej super podobnie <3. Ja idę na pielgrzymkę a dalej nic nwm xD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobne i efektowne kreacje. Musiałaś trochę nad tym siedzieć.
    Gwen jest niesamowita:)

    Fajnie, że będzie styl Emmy.

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  7. szczególnie podoba mi się druga, ale wszystkie są ładne
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhyyy bardzo mi się podobają wszystkie... Jakie mam plany na wakacje... mhy trudne pytanie no to jedziemy: 10 LIPCA PRZYJADĄ MOI KUZYNI KRZYCHU I ANGELO TAKE MAJĄ KSYWY I BĘDZIEMY JEŹDZIĆ NA JAGODY Z NIMI I BĘDĘ ZARABIAĆ KASĘ NA VIPA NA ROK. POTEM MOJA SIORA ZROBI BLOGA I MAM JEJ POMAGAĆ PISAĆ... A NA KONIEC WAKACJI JEDZIEMY NA KOLONIE I ZOSTANIEMY WYPRAWKI TE OSOBY KTÓRE POJECHAŁY NA KOLONIE A W TYCH WYPRAWKACH BĘDZIE PEŁNO ZESZYTÓW NOWY PLECAK ITD. TAK JEST CO ROKU.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje idealnie odwzorowane :D Trzecia najbardziej mi się podoba ;d niby prosta, a jednak te różowe legginsy sprawiają że nie jest ona nudna ^.^

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylizacje.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  12. No jestem zaskoczona. Bo dzisiaj widzę duże podobieństwo
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!