Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Alice in Wonderland
Witajcie! Dziś mam dla Was kolejna stylizację. Miało być słodko i romantycznie, i moim zdaniem wyszło bajecznie - choć to nieskromnie brzmi. Pobawiłam się trochę z grafiką i jestem zadowolona - w końcu!;) Taka Alicja w Krainie Czarów mi się skojarzyła z tą scenerią.
Oto moje 'dzieło':
Do stylizacji użyłam: koszula - WOTW; futerko - original future; spódnica - voile;
 kopertówka - special offer; buty, pasek oraz skarpetki - pretty'n love.

Jak Wam się podoba?
Lubicie takie romantyczne stylizacje? 

______________________________
Dziś ostatni dzień sesji, hihihi^^
Coldi.

13 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Spodobało mi się to futerko :))
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie :3 Już wiem co zrobić z tym futerkiem xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo. Nie lubię tej spódnicy, ale tu pasuje idealnie
    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śiczniutaka. Napatrzeć sie nie mogę *-*

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja. podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kot się na Ciebie gapi :D
    Śliczna stylizacja ;*
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  7. idealnie: piękna stylizacja i śliczne tło, nie mogło być lepiej
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta stylizacja mi się bardzo podoba bardzo fajnie wszystko dobrałaś jest cudowna... ale niestety nie lubię takich romantycznych stylizacji... tło zrobiłaś cudowanie masz racje kojarzy się z ALICJĄ W KRAINIE CZARÓW fajny jest ten kocurek mam podobnego w realu.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    Stylizacja jest ok. nie podoba mi się tylko kolor skóry .

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja ! *.* Uwielbiam taki styl, w dodatku kolorystyka którą kocham :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej przypomina mi Dorotkę z krainy oz
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!