Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pojedynki - kapelusze i kwiaty we włosach
Przepraszam, że tak długo czekaliście. Niestety dopiero teraz mogłam wstawić Wasze stylizacje. Nie będę się długo rozpisywać, ostateczną ocenę pozostawiam Wam moi drodzy. Głosujcie na najładniejsze stylizacje.   ( można głosować na 4 osoby w każdej grupie). Po 2 osoby niestety odpadną z obu grup. 
Głosowanie trwa do czwartku. Wieczorem podam wyniki głosowań oraz temety kolejnych stylizacji półfinałowych.
Grupa I - KAPELUSZE
BlowStar: Bardzo ładna stylizacja, duży plus za wybór modnego miętowego  koloru. 

chomiska: Spodnie z jedwabnego, lejącego materiału dodają lekkości całej stylizacji.

.Cynamonka.: Na luzie, a zarazem elegancko wyszła cała stylizacja.

nati678: Niby wszystko ok, brakuje mi tu jednak jasnej torebki. 

madziucha1232: Piękna stylizacja. Wspaniale dobrany każdy element ubioru. Nie muszę chyba więcej pisać to widać gołym okiem.
VanicaBloom: Bardzo ładna stylizacja w stylu retro, szkoda, że nie dodałaś  torby.


Grupa II - KWIATY WE WŁOSACH

BrondynkA: Ramiączko u sukni pięknie zgrywa się z wianuszkiem na głowie. Tworzą razem zgrany duet. 

karolina6987: Świetnie skompletowałaś całość. Delikatne różyczki na bluzce oraz miniaturowa torebeczka dopełniają całą stylizację. 

CoolMiley352; Śliczna stylizacja, piękna kolorystyka ubioru.



olka170: Nie było by źle gdyby nie układ ręki. Niestety ręka jest za długa, w dodatku źle ułożona i psuje całość. 


Klaudialigenza: Powiem tak: jestem nieco dziś rozczarowana Twoją stylizacją. Nie wyszło genialnie. Nogi kiepsko ułożone, nie dodają wdzięku Twojej doll na tym zdjęciu. 


naati8: Bardzo ładnie, udała Ci się ta stylka. Nawet czerń pasuje tutaj. 

7 komentarzy:

  1. zagłosowałam, ładne stylizacje, szczególnie podobają mi się te z grupy z kapeluszem
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam na osoby z grupy kapeluszy, a nad kwiatami mam dylemat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje. Niektóre są wręcz prześwietne!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem trochę zdziwiona. jednak dziewczyny z kapeluszami lepiej sobie poradziły. Miałam trudny wybór, ale jednak stawiam na madziucha1232 i to jest moja faworytka:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. już oddałam głosy ale ciężko było

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddalam glosy . Dzięki, ze podoba Ci się moja stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam, powodzenia!
    spbianka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!