Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
look at the style
Witajcie!
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam stylizacji, których zwykle szukam na Stardoll, a także nie wybrałam nic z Waszych zgłoszeń. 
Na dzień dzisiejszy wybrałam taką stylizację, ponieważ wywarła na mnie duże wrażenie nie tylko pomysłowością, ale również wykonaniem. Ciekawe co Wy powiecie na to. Czekam oczywiście na komentarze.
na zdjęciu :  JonnyVogue / Federacja Rosyjska

sukienka Velvet Orchid / spodenki RIO / ozdobny pas Riviera / buty Riviera / welon Film Theory / 
pas Lanvin / ozdoby na głowę Sprinkled / biżuteria Splendid / kolczyki Epiphany, Glamrus / 
naszyjnik Stardesign x 2, Mawi, daszek nz / opaska Lego / ozdoby nz / bransoleta Mawi, Epiphany x2 / pierścionek HB, Mawi x 2  / 

11 komentarzy:

  1. Ładnie to wygląda... fajnie dobrane ubrania a te dodatki podkreślają piękno tej stylizacji... zainteresowały mnie te pióra fajnie to wygląda... wygląda to jak włosy tej doll... boje się trochę ile ta stylizacja kosztuje.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to jest ? xD Super ale dziwne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to jest ? xD Super ale dziwne xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super, a ta fryzurka! To sie nazywa talent!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaniemówiłam. Niecodzienna stylizacja, jednak bardzo mi się podoba. Autor/ka włożył/a w wykonanie ozdoby na głowę dużo pracy i efekt wyszedł naprawdę fantastyczny! :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  6. dość dziwne aczkolwiek ciekawe. bardzo podobają mi się buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Połączenie bollywodu ze strojem tancerki z karnawału w Rio - mieszanka wybuchowa, ale bardzo efektowna.

    Najbardziej podoba mi się "pióropusz".

    Pozdrawiam,
    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważna stylizacja. Plus za to że wszystko idealnie do siebie pasuje ... a modelka I klasa :D

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, idealna do magazynu, bardzo mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie moja bajka, ale bardzo kreatywne
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!