Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wakacje
Hej!
 Mam nadzieję, że już wróciliście ze świętowania zakonczenia roku. Jak w ogóle nastroje? Pochwalicie się ocenami?
Większość z Was zapewne gdzies wyjedzie na wakacje. Zdradzicie nam swoje plany?
Mam jednak nadzieję, że po powrocie nie zapomnicie o nas i wrócicie tu pełni werwy i nowych pomysłów. 

W imieniu całej redakcji QoF życzę wszystkim udanych, słonecznych wakacji, 
a także niezapomnianych przeżyć.

Dla tych którzy zostaną z nami przygotujemy wiele ciekawych atrakcji i mam nadzieję, że nie będziemy się nudzić. A może Wy macie pomysły na świetne zorganizowanie zabaw na QoF. Czekam na Wasze komentarze.

10 komentarzy:

  1. Mam średnią 5,60 ^^ Na wakacje jadę chyba do Chorwacji ♥ Jak będę mieć czas, to będę wchodzić na QoF :) Fajnie, że będziecie organizować atrakcje :D

    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdzid nie jaę . : ) Ale idę na pielgrzymkę . Dziękuję za życzenia :) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwykle nie wyjeżdżam na wakacje :) Po zakończeniu tańczyłam do mambo no 5 XD Szczęśliwych wakacji!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamieszanie dziś jeszcze miałam bo papiery pozanosić musiałam. Wakacje dłużej w domu będę i z pewnością na waszej stronie ;). Ale też do dziadków jadę .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, nawzajem :*
    Średnia tylko 4.4 i muszę ograniczyć granie w Stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawzajem życzę wam tego samego dziewczyny oraz redaktorki ale postaram się napisać własne życzenia zaczynam:
    ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIM DUŻO
    ZDROWIA W TE PIĘKNE
    WAKACJE WAM DOLL
    I WAM REDAKTORKI
    ZŁOŻYĆ ŻYCZENIA
    WSZYSTKIM TO DLA MNIE
    ŚWIĘTO...
    dziękuje dziękuje fajne życzenia dla wam doll i redaktorki.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  7. Również życzę Wam wszystkim cudnych i niezapomnianych wakacji ! :) Ja w tym roku jadę do Grecji, ale oczywiście nie zapomnę zaglądać na QFF :}

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnia 5,53- muszę przyznać, że jestem z siebie dumna xd. W lipcu jadę na obóz taneczny, a potem w połowie września w Bieszczady :)
    Życzę wszystkim udanych wakacji!
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie wiem.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu wakacje, ale początek nie zapowiadał się ciekawie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!