Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
osiągnięcia w chwilkę
Kirrye na swoim blogu umieściła listę zalinkowanych cyferek od 1 do 50. Klikając po kolei na każdą z nich otrzymamy jedno z najnowszych dzisiejszych osiągnięć. Poniżej podaje link do notki Kirrye
Zróbcie to szybko, zanim tamci uczestnicy osiągną kolejny poziom.
Wiedzieliście o tym?
Dla ułatwienia, ponieważ wyleciały tam 2 numery lvl podaję tutaj:
1,  2,  3,  4,  5,  6,  7,  8,  9,  10,  11,  12,  13,  14,  15,  16,  17,  18,  19,  20,  21,  22,  23,  24,  25,  26,   27,  28,  29,  30,  31,  32,  33,  34, 35,  36, 37,  38,  39,  40,  41,  42,  43,  44,  45,  46,  47,  48,  49,  50
Musicie sprawdzać w ten sposób aby lvl był po kolei od 1-50 ,
Otrzymacie :

Podziękowania szczególnie dla Kirrye z bloga: poduszkolog.blogspot.com
info z bloga : ciekawszystardoll.blogspot.com
_____________________________________
Wiecie o co chodzi z tym szukaniem tajemniczego przedmiotu? Już od rana ludzie mnie atakuja, a ja nie mam takiego zadania !!! Gdzie jest to zadanie, bo u mnie niestety nie ma ;(  Szukac umiem, lecz nie mam nigdzie takiego zadania!

16 komentarzy:

  1. Już zrobiłam, ale namęczyłam się z tym chyba z pół godziny bo nie wszystkie poziomy się tam zgadzają i musiałam się cofać i robić wszystko od początku i tak na okrągło. ;/
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie męcząca robota z tym

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwonko, chodzi o to:
    http://i40.tinypic.com/invnkp.png
    Zrobiłam screen u Ciebie w apartamencie, więc masz to zadanie ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. tyle roboty, może sobie odpuszczę...
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale mi nie zaliczyło tego zadania :( ....a tyle się namęczyłam....uff :p

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczyny bo jak wchodzicie na te konta, które są zaznaczone z numerkami, trzeba po kolei i od razu sprawdzać, czy np nr 1 ma 1lvl i tak dalej. Może zdażyc się tak, ze osoba co podałam numerki zdobyła już kolejny poziom, i dlatego tez nie może wam zaliczyć, musżą byc odwiedzone po kolei postacie z poziomem od 1 do 50, trzeba najwyżej poszukac osoby o tym poziomie którego nie ma i dalej lecieć z listy)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja robiłam to, że wchodziłam na 5 kont po kolei i sprawdzałam poziom- koniecznie musi być od 1- 50 . Ale czy to warte tyle zachodu, żeby dostac tą głupią statuetkę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ktos chce sp to warto. Ja juz zrobilam. Ten tajemniczy przedmiot to czerwona kosmetyczka. Ja chyba juz wszystko przeszukalam i nie ma :(

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko odwiedziłam ale pisze, że odwiedzilam 27 : /.

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie należy sprawdzać czy osoby z listy mają poziom od 1 do 50 , jeśli brakuje np 26 bo wskoczył juz na inny poziom należy znaleźć osobę z brakującym poziomem

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie że tak pomyślałaś z tymi numerkami... moja siora mówiła coś że będzie odwiedzać doll-ki od 1 do 50 poziomu nie wiedziałam o co jej wtedy chodziło zrobię to zadanie.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam jakiś czas temu :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  13. nie udało mi się jeszcze zrobić.POgodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie robię. Nie rozumiem tego, a pewnie już nie działa
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!