Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
That's no my name
Witajcie! Dziś stylizacja z moim nowym nabytkiem - koszulką projektu xXEwelina1996Xx z napisem COLD - czyli coś idealnego dla mnie ;) polecam projekty tej użytkowniczki - są warte swej ceny! A żeby już nie przedłużać, stylizacja:
Do stworzenia stylizacji użyłam : top - xXEwelina1996Xx; kurtka - it girls; spódnica - voile; sandałki - chanel; torebka - pretty'n love; bransolety - original future.

Dziś w gratisie piosenka ode mnie - do przesłuchania przynajmniej dwa razy, to sie wkręca.
W końcu Cold to nie moje imię :p


_______________
Pozdrowienia!
Coldi.

15 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, zmieniłabym jedynie torebkę, chociaż bardzo ją lubię; ręce doll są wykonane idealnie
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna, starannie wykonana stylizacja. Świetny pomysł miałaś jeżeli chodzi o kolorystykę i połączenie spódnicy z kurtką jeansową :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna styizacja :) bardzo fajnie połączone kolory! bardzo lubię dłuugość maxi! podoba mi się
    pozdrawiam

    PyszkoZuzana

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sceneria - już nie mogę się doczekać jak pojadę nad morze:D.

    Stylizacja bardzo mi się podoba - w sumie tak sama w realu ostatnio chodzę. Kurtka z jeansu bardzo pasuje, tak jak torebka, ale powinna być odwrócona (torebka - w sensie ta klapa o zamknięcia, ale nieważne). Co tu dużo mówić - cud, miód i orzeszki.

    Pozdrawiam,
    domka190

    ps. Piosenkę skądś kojarzę, ale nie wiem skąd. Coś mi się wydaje, że z jakieś amerykańskiej komedii dla nastolatek. Ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz tło pod koniec wakacji pojadę na kolonie nad morze na pewno będzie fajnie...
    Stylizacja piękna zobaczę tę bluzki... ładnie według mnie wszystko dobrałaś... a te dodatki torebka, buty i te bransoletki pięknie podkreślają twoją stylizację... fajnie dobrałaś te włosy wygląda to tak jakby wiał wiatr... ładny żakiecik bardzo mi się podoba może sobie takiego kupie... ale naprawdę ładnie to zrobiłaś jak bym miała oceniać to bym dała 10/10 nie dość że ładnie wszystko dobrane to jeszcze odpowiednio dobrane tło... CUDOWNA stylizacja bardzo mi się spodobała.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  6. aż się chce już wakacji... pięknie to wszystko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz genialne stylizacje, mam tą koszulkę, nie wiem co z nią zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo, ale ta torebka niebardzo ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło super, ale dodałabym coś różowego czy tam łososiowego do wzorków na torebce.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja. w realu z chęcią bym się tak ubrała

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wyglądasz pięknie. Ostatnio z tą spódnicą widzę dużo stylizacji.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna ^.^ Myślałam, że ta spódnica nadaje się tylko na stylizacje na bal, a tu proszę ;)
    zuzia023

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham projekty xXEwelina1996Xx, jest naprawdę genialna! Twoja stylizacja niestety niezbyt przypadła mi do gustu. Jakoś nie podobają mi się dodatki, których użyłaś. Piosenka jest fajna, rzeczywiście wkręca :P
    spbianka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!