Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
elita juz wybrana
Elitą bloga do kolejnych wyborów czyli do 7 lipca są: 
spbianka, MyszkaMonia16, naati8, BrondynkA,
 sunflower, karolina6987, patrycja_2000, aniula38555

Dziewczyny otrzymują tygodniową reklamę w zakładce elita QoF
________________________________
Minął już czerwiec. Pora na nagrodę 25 stardolarów dla jednej z osób, które były w elicie QoF w czerwcu.
Osoba, która otrzymuje 25 sd jest MyszkaMonia16
zgłoś się do mnie po odbiór wg regulaminu. 
missmariksza

10 komentarzy:

  1. Dziękuję i gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki i gratulacje dla MyszkaMonia16
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ja mam nagrodę myślałam że zostanie ją spbianka... ale dziękuję i wam dziewczyny gratuluję... już tam wystawiłam ale miałam mały problem bo było 22 DS i w starbazzar 24 SD a było potem 23 SD a w starbazzar było 26 SD...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki i gratuluję pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki znowu i gratki ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję i Gratuluję ! :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!