Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sure, that's a war
Wygląda na amatorszczyznę, ale cóż, miałam gości, więc wszystko na szybko (szczególnie broń wyszła świetnie, och). Z początku kupiłam tą kurtkę do stylizacji ze spodenkami z hbw, ale nie miałam odpowiednich butów, to postawiłam na czerń. Szału nie ma, hm?




kurtka- nelly.com | top- free | pasek- nelly.com 
 spodnie- supertrash | skarpety- it girls | buty- killah



Z komentarzy wylosuję osobę, której dam 100 sm. Swoją drogą dziękuję za nie, jakie by one nie były. 

Sei-chan.

13 komentarzy:

  1. Świetny efekt z tym tłem - nie zarażaj się jeśli coś na początku nie wychodzi - tez tak mam, ale się nie daję ;)) Lubię bardzo tę kurtkę, ale jeszcze nic z nią nie skleiłam ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie podoba mi się ta wojenna tematyka:)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie tam się podoba ;>
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba stylizacja, fajnie wymyśliłaś z tym karabinem ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh, śliczna ;d Jak na wojniee ;d

    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa tematyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie, zgadzam sie. Wyszło cudownie. Ja tak nie umiem (T-T). Ja nie mam tej kurtki, bo nie umiem nic z nią zrobić.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie dobra stylizacja, ale sama grafika wyszła trochę gorzej :)

    Gwiazda_18

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja no i tlo ; ).

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wszystko wyszło fantastycznie. I tło i stylizacja
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka cudna ^.^ nie wyobrażam sobie niemieć jej w szafie :)Wszystko fajnie współgra i w dodatku to tło, widać że się postarałaś.

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt,mi się bardzo podoba :) Zresztą lubię takie wojenne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!