Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
głosowanie - konkurs LE
Kochani.
Ponieważ miałyśmy mały dylemat kto ma zająć I. II oraz III miejsce postanowiłam abyście i Wy oddali głos na swoją faworytkę. GŁOSOWANIE nie jest tajne - oddajecie głosy w komentarzu  jedynie dziś do godz.24. Jutro podam wyniki - ponieważ przedłużyłam konkurs odnośnie podania wyników postanowiłam w ramach rekompensaty za czekanie  nieco zwiększyć pulę nagród, a mianowicie powiększyć każdą z nich o 20 sd.  
Do wiadomości mogę jedynie podać, że naszymi faworytkami są: patrycja_2000, aniula38555, karolina6987, MeLolitka, MajkaStar1999, Jaka-gwiazdka, BlowStar, sunflower, denger13, _carolciaaa, BrondynkA. 
Są to osoby wytypowane przez nasze Jury w składzie:  ja( missmariksza), mariksza, Minzi.m, NieOosiagalna, Sei.chan. Teraz kolej na Wasze głosy. Mam nadzieję, że wybierzecie najlepsze stylizacje. Po rozważeniu za i przeciw jutro podam zwycięzców tego konkursu.
( kliknij aby powiększyć)














i ostatnia nie podpisana praca naati8


18 komentarzy:

  1. 1. Jaka-gwiazdka ♥
    2. BlowStar
    3. MeLolitka

    NieOosiagalna ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Melolitka nr 1! :))

    Cold_Iceberg.

    OdpowiedzUsuń
  3. widać że najpopularniejsze spodnie w paski. Mnie bardzo podoba się praca aniula38555 i spbianka. Moja też mi się podoba xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Melolitka, ta 1 i ta 2 XD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosuję na siebie, bo i tak pewnie nikt inny tego nie zrobi xd
    Napiszę tak oficjalnie :)
    Głosuję na siebie, czyli _Carolciaaa.

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej przepraszam zapomnaiłam podpisu !

    A ja zagłosuję na Aniula38555

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na karolina6987. Najbardziej mi się podoba :)

    pyszkoZuzana

    OdpowiedzUsuń
  8. oczywiscie,ze na siebie!

    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na siebie- ważne, że mi się moja praca podoba. Hehe :D
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to jest trochę żałosne... Jak możecie na same siebie głosować? W innych konkursach też tak robicie? Bo jeśli tak to mi się to nie podoba. Jeśli każdy na siebie zagłosuje to nikt nie wygra a powinna najlepsza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi najbardziej spodobała się stylizacja MeLolitki oraz aniuli3855, a także patrycja_2000.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się podoba sunflower - bardzo wakacyjnie i oryginalnie, chociaż "bez przesadyzmu". Do tego śliczny make-up:)

    Jak widać do czarno-białych pasów ciężko dobrać ciekawą stylizacje, bo wszystkie powyższe niczym się nie wyróżniają.

    I BrondynkA ma rację, głosowanie na siebie jest taką wtopą.

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe. Widzę, że większość postawiła na spodnie w paski
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!