Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza sweetka123
PRZED:
Ubiór:
Nie wiem co mam napisać na temat stylizacji. Doll ma swój styl, którego się trzyma przez co wygląda intrygująco. Jest on awangardowy i nieczęsto spotykany na Stardoll. Trochę nie pasuje mi welon do tej sukienki.
Makijaż:
Bardzo ładny, delikatny, pasujący kolorystycznie do stroju. Jest idealny, nic dodać niż ująć. Szare włosy -  tutaj, bomba!


PO:
Ubiór:
Doll, o czym wcześniej wspomniałam, ma swój unikalny styl. Szafa pęka w szwach od ilości przepięknych ubrań. Są stare, dobre ubrania ze sklepów w Starplazie, dużo darmówek. Większość w stylu pokazanych powyżej. Lalka nie potrzebowała żadnej metamorfozy, ze względu na to co sobą reprezentuje, a jest na prawdę świetnie. W metamorfozie stroju starałam się na chwilę oderwać się od konkretnego sposobu ubioru i szukałam ubrań takich by Doll wyglądała inaczej. Bardzo spodobały mi się spodenki z PPQ, kostium z Monte Carlo oraz pasek, zastosowane w stylizacji. Okulary dodały charakteru. Jest nowocześnie, kobieco.
Makijaż:
Postawiłam na czerwone usta oraz mocno podkreślone oczy, żeby nie ginęły przy stroju. Fryzura była na tyle idealnie pasująca, że postanowiłam zmienić tylko jej kolor. Lalka jest bardzo ładna i delikatna. Nie ma potrzeby korekcji pieprzyków, piegów, kształtu brwi.


Podoba Wam się? A Tobie, sweetka123? Czekam na komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Przed jest swietnie, tak bajkowo! Po tez jest super, ale wole ten styl przed :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz przed - super jest ale ubiór lepszy po jak dla mnie ; ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje są świetne bo każda ma swój urok

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po, natomiast makijaże oba są ładne (ale nie powiedziałabym, że makijaż przed jest delikatny! :P)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda PO niż PRZED o wiele lepiej... ale /byłaś ubrana PRZED oooo nie mam słowa ale PO jak by inna doll wyglądasz o wiele lepiej... fajny miałaś make-up PRZED ale PO jest jeszcze lepszy.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż 'Przed' bardziej mi się podoba mimo że te włosy mi nie pasują ;d Jeśli chodzi o stylizację to 'PO' lepiej :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna metamorfoza.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej po. Przed to nie mój styl
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!