Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
stylizacja z LE - wyniki
Oceniłyśmy stylizację całej doll.

I miejsce zdobywa  patrycja_2000
nagroda 60 stardolarów


II miejsce zdobywa Jaka-gwiazdka
nagroda 50 stardolarów

III miejsce zdobywa aniula38555
nagroda 40 stardolarów


GRATULUJEMY!
Nie wiem, czy zgadzacie się z naszymi wyborami, jednak analizując ostatnie wpisy dotyczące wyboru wygranych, oraz Wasze głosy w jawnej ankiecie wpłynęły na taki, a nie inny nasz wybór najlepszych.
Stylizacje były na bardzo wysokim poziomie i należało by wybrać pięć I miejsc, a nie jedno, dlatego też nasza decyzja odnośnie miejsc jest taka jak widać powyżej .

W związku z tym, iż sytuacja odnośnie wygranych przerasta niektórych czytelników postanowiłyśmy, że  osoby, które dziś wygrały mogą zgłosić się do kolejnego konkursu ze stylizacją dopiero  po następnym organizowanym konkursie ze stylizacją. W innych konkursach mogą normalnie brać udział.

Po odbiór nagród zgłoście się w ciągu 3dni do missmariksza

14 komentarzy:

  1. Gratuluję :) . Wg mnie 1 miejsce powinna miecJaka-gwiazdka, Drugie Aniula a 3 Patrycja . :) Ale wszystkie prace są super :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. więc dlaczego tych głosów w ankiecie nie było? Każdy po prostu umył ręce, a później spodziewacie się nie wiem czego.

    OdpowiedzUsuń
  3. badzo dziękuje ;)
    juz wystawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczyną. Osobiście najbardziej podobała mi się stylizacja aniula38555 i na nią głosowałam. Smutne było to że większość dziewczyn na same siebie głosowało a nie na najlepszą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehehe dzięki. Nie moge brac udzialu w tym ze stylizacja za sm lub darmowek? Juz sie zglosilam (/;-;)/

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Wszystkie 3 stylizacje są bardzo ładne. :)
    @BrondynkA ja osobiście nie uważam, żeby było coś złego w głosowaniu na siebie. Jeśli podoba mi się moja praca, jestem zadowolona z efektu i włożonej w nią pracy, to dlaczego nie? Co innego jeśli wiem, że moja praca nie jest dobra. Wtedy głosuję na kogoś kto moim zdaniem zasługuje na wygraną. Proste! ;)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli się już zgłosiłaś możesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spodziewałam się, stardolary na pewno się przydadzą, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom, choć na nie nie głosowałam (miałam zagłosować jeszcze na patrycja_2000, ale wyszło inaczej).

    Dlaczego głosowanie na siebie mi się nie podoba? Bo to oszustwo, pójście na łatwiznę i po prostu nieuczciwe.

    Załóżmy, że głosują tylko te panny co zgłosiły się do konkursu i wybierają wyłącznie swoje prace. I co, będzie dziesięć zwycięskich prac?
    No tak, bo moja praca jest najładniejsza, najlepsza i za wszelką cenę muszę wygrać. Przecież tylko ja tak nad nią pracowałam, a inni tylko zrobili na odwal się. <Takie myślenie mnie zabija;)
    Należy się szacunek innym uczestniczkom, więc skoro tylko i wyłącznie Twoja praca Ci się podoba, to powinnaś zrezygnować w głosowaniu.
    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  10. miało być zrezygnować z głosowania;)

    Ale bulwers, chyba wstałam lewą nogą;)

    domka190

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, moim zdaniem najlepiej, żeby jury wybierało zwycięzców, ewentualnie, żeby była anonimowa ankieta
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram koleżankę wyżej :) Tak to zrobił się zamęt ... no i to głosowanie na siebie samych ;d Gratuluję wam dziewczyny !!! Przepiękne stylizacje :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje dla wszystkich co przeszli.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Druga jest fantastyczna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!