Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu - opóźnienie.
Witam wszystkich. 

Od pewnego czasu nie pisałam na blogu za co Was najmocniej przepraszam!
Przyczyną tak długiej nieobecności  był wypadek. 
Na szczęście już wszystko w miarę się ustabilizowało i jestem gotowa do pracy!

 W pierwszej kolejności wyniki konkursu! (tak, tak w końcu :) ).

A więc jak się domyślacie:

1 miejsce -  100sd:



2 miejsce - 50sd: 



Po nagrody nie musicie się zgłaszać. Wystarczy że wystawicie coś dla mnie w bazarze.
W sumie wliczona jest prowizja!


NieOosiagalna/Angelika

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje wszystkim, którzy oddali na mnie swoje głosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta 1 stylizacja wiem dlaczego została 1 miejsce... 2 stylizacja jest w miarę ale dla mnie czegoś brakuje... jak bym się musiała ubrać w jedną z nich to bym wybrała stylizacje MeLolitka bardzo mi się spodobała.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Stylizacje są naprawde piekne :)


    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że jesteś znowu z nami.
    Gratuluję dziewczyną

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !! Obie stylizacje rewelacyjne :]

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, piękne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja. Głosowałam na nią i byłam pewna, że wygra
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, niestety trochę mi zabrakło do 2 miejsca.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!