Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Miszmasz - Makijaż
Witam!
 Dzisiaj przedstawię Wam moją propozycję makijażu :) 

 Ale zanim przejdę do sedna:
Wylosowany komentarz to numer 4 czyli prezent w postaci 7sd zgarnia Spbianka :) 
(Wystaw mi coś w bazarku za 7sd + prowizja :))


   

MAKIJAŻ


Krok 1
Nakładamy czarny tusz i malujemy delikatnie turkusowym cieniem powieki
(od wewnętrznej strony oka).



 Krok 2
Bierzemy niebieskofioletowy eyeliner i robimy kreski na dolnej części oka.




Krok 3
Różowy cień nakładamy o "poziom" niżej niż robiliśmy to przy turkusowym cieniu 
(również malujemy od wewnętrznej strony oka).

 


Krok 4
Nakładamy żółty cień na turkusowy i różowy kolor. 




EFEKT:



Komentujcie ;)  

Angelika/NieOosiagalna

15 komentarzy:

  1. Ładny :) Tylko włosy dałabym jaśniejsze, ale to mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam wszystko pasuje :) Bardzo lubie takie kolorowa makijaże :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Wystarczą tak pomalowane oczy i już nie trzeba nic dodawać (może ewentualnie błyszczyk).

    Pozdrawiam,
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny makijaż bardzo letni, podoba mi się połączenie tych kolorków

    OdpowiedzUsuń
  5. nikitaposh1
    Makijaż był by ok tylko ten eyeliner psuje efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż nawet fajny, jedynie zmieniłabym fryzurkę ;)
    P.S. Dziękuję! (=
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej *.* Prześlicznie pomalowane oczy ;3 Uwielbiam tego typu łączenie kolorów :) Widać że masz wprawę w tworzeni makijażu na stardoll. Brawo !

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, taki świeży ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia jak robisz te wszystkie kreseczki, mi to zupełnie nie wychodzi :( Z godzinę musiałabym siedziec nad makijażem :D Tak sobie myślę, że muszę powolutku spróbowac ten sposób i wreszcie opanowac sztukę makijażu oka.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny makijaż.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ładny, ja nie umiem malować doll
    sunfower

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż no i gratki :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Udany makijaż. Sama nie umię robić tak świetnych makijażów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. Ten make-up jest fajny ale niestety nie jest w moim typie bym tak się nie pomalowała... ale może innym się podoba ale na prawdę nie jest w moim typie... jest łatwy do wykonania.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny makijaż
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!