Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moje inspiracje
Hej dziewczyny! Dzisiaj postanowiłam zrobić 3 letnie stylizacje :) Na końcu konkursik ;)
Stylizacja utrzymana w kolorze morskiego turkusu i neonowej zieleni :)
W tej stylizacji użyłam bluzkę z Killah i spódniczkę z Riviery, które razem tworzą całość .
Letnia stylizacja w której użyłam buty, sukienkę i bransoletkę z nowej kolekcji LE . 
Całość starałam utrzymać w kolorze pomarańczowym.


W tej stylizacji użyłam spódnicę LE ze stokrotkami, bluzkę z Archive
 i jako pasek użyłam wianka ze stokrotek  :)

Do wygrania ta sofa wystarczy, że zrobisz stylizacje z kwiatowym wzorem :)

11 komentarzy:

  1. Super inspiracje! Takie letnie :) 3 jest taka swietna! *-* Wszystkie sa w sumie swietne :)

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku śliczne ! A 3 najlepsza < 3 . Zgłaszam się : ) .
    http://tinypic.com/r/2iark1v/5

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku śliczne ! A 3 najlepsza < 3 . Zgłaszam się : ) .
    http://tinypic.com/r/2iark1v/5

    naati8

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje. Najlepsza (według mnie) jest nr 1 jest lekka i przewiewna. Zapewne jeszcze dziś zrobię stylke do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne :) 1. i 3. są bardzo udane :) zaraz bym je ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)

    http://i40.tinypic.com/4k6y4j.jpg

    PyszkoZuzana

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są ciekawe i oryginalne :)
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne stylizacje... jak bym miała założyć jedną z nich to bym wygrała 3 fajnie wszystko dobrałaś wygląda to cudownie... i jeszcze w dodatku to piękne tło o wygląda jak by doll stała na łące cudownie.
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia stylizacja cudna *.*

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie.PogodnaKsenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza inspiracja jest piękna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!