Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza MyszkaMonia16
Hej dzisiaj zrobiłam metamorfozę doll MyszkaMonia16. Jej doll jest całkiem ładna tylko nie podoba mi się kształt jej twarzy 

Ubranie
Przed -

Doll była ubrana bardzo fajnie tylko ,moim zdaniem za dużo tutaj tego czarnego :/.
Moja ocena 8/10
PO
Zrobiłam stylizację letnią. Doll miała mało ubrań w szafie więc wykombinowałam coś takiego ;).

Make-Up
Przed
Ogólnie doll jest ładna tylko tak jak pisałam na początku owal twarzy doll mi się nie podoba .
Moja ocena - 8/10
Po
Na początku oczy umalowałam dwa razy zielonym cieniem, a potem kremowym też dwa razy i użyłam tylko błyszczyku. Na oczy z biżuterii założyłabym tylko parę rzęs.

Ocena za całość 8/10


10 komentarzy:

  1. Wg. mnie lepiej przed. Po mi sie nie podoba.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Co nie spodziewałam się że zrobicie mi metamorfoza... bardzo fajne wyglądam idę się przebrać...
    Pozdrawiam
    MyszkaMonia16

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie przed ale po też fajnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie przed lepiej ale po też nie najgorzej

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ale Doll nie podoba mi się przed i po.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z komentarzem powyżej.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  7. LEPIEJ PO.pOGODNAkSENIA

    OdpowiedzUsuń
  8. bardziej podoba mi się przed, w stroju zmieniłabym top
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Metamorfoza 'PO' jednak bardziej mi się podoba :)

    karolina6987

    OdpowiedzUsuń
  10. taka sobie ta metamorfoza. Dziwnie ułożone części twarzy i to sprawia, że wygląda to dziwnie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!