Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Wiosna, ach to ty" - w apartamencie
Czas przenieść nasze Medolls do wiosennego apartamentu. Koniec śnieżynek, ciepłych kocyków i przede wszystkim ustrojonych choinek! Warto więc zaopatrzyć się w nowe elementy z SuiteShop-u. Ale dla wszystkich oszczędnych i tych, którzy wydali swoje oszczędności na ostatnie nowości w Starplazie mam też kilka wskazówek jak użyć ubrania i dodatki z szaf naszych Medolls. Zaczynamy!
Podejrzewam, że każdy zakupił wianek z kwiatów, ja wzięłam nawet kilka (kiedyś ozdabiałam nimi sukienkę). Ale spójrzcie jak można wykorzystać je inaczej, niż tylko na głowie naszych lalek. Wianek Rose Headpiece ze sklepu Pretty in Love świetnie nada się jako dekoracja na ścianę, element bukietu i nie tylko.  Spójrzcie jak wprowadza wiosenny nastrój do stardollowego wnętrza:

Oprócz omówionego wyżej wianka użylam też niebieskiej sukienki (w wazonie) oraz bransoletek (na obrazie).
Oprócz kwiatów, z wiosną skojarzyć możemy też cienkie, zwiewne tkaniny - które zaczynamy nosić po zrzuceniu grubych, puchowych płaszczy i wełnianych szalików.
Na sofie gruby koc/futro zastąpił zwiewny materiał letniej sukni.
Urządzacie w swoim apartamencie wiosenne wnętrze?


20 komentarzy:

  1. Karolino , pomysł z ostatniego obrazka bardzo m się spodobałam . Na pewno urządzę taki pokój . Podoba mi się również wykorzystanie wianka , który naprawdę wyglada tutaj świetnie
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że za chwilę wprowadzę kilka zmian w apartamencie.Twoje pomysły świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainspirowałaś mnie :) Spróbuję coś wykombinować! Jesteś niesamowita w tym *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam w ogóle nie czuje wiosnę. Złapałem katar, ale i tak jem lody koktajlowe, hehe. Drugi screen jest ładny, ale nie podoba mi się wykorzystanie sukienki jako kocyk, ponieważ leży tak sztywnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, śliczne aranżacje :3
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj będę zmiany w moim apartamencie!
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wyszło. Genialny pomysł na wykorzystanie wianka. Szczególnie podoba mi się obraz *.*
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne aranżacje, ale ta "zwiewna" sukienka wcale nie wygląda tak zwiewnie na tej sofie.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Aranżacje są boskie ♥ Uwielbiam motywy kwiatów i wiosnę :3
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne aranżacje! Nie jestem typem osoby, która czuje atmosfere zakochanych na wiosne i wgl och ach, nawet kwiaty nie bardzo lubie, ale taki akcent w apartamencie świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły i aranżacje. U mnie dzisiaj czuć wiosnę (ptaki, słońce) :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem, jak będę miała czas to może coś pozmieniam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne aranżacje, ja nie czuję wiosny, no może troszkę, bo pogoda się zmienia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja to cię podziwiam, za te twój talent i kreatywność. Czasami na swoim blogu pokazujesz takie kompozycje, że w szoku jestem, genialne.
    Co do pytania- to nie urządzę sobie wnętrza, bo mnie nie stać XD choć mnie bardzo korci żeby sobie doładować konto, muszę się powstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne aranżacje! Ja w apartamencie nie urządzam pokoju na wiosnę, ale to dobry pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W apartamencie raczej nic nie zmieniam, ale śliczne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne dekoracje, masz wspaniałe pomysły. Skąd Ty je bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Twoje aranżacje. Jesteś naprawdę kreatywną i utalentowaną osobą. Gratuluję.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsza 1 i 2. Ta ostatnia nie przypadła mi do gustu.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!