Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu
Zadaniem w konkursie decor było użycie conajmniej jednej rzeczy z nowego Kitsch i zaprezentowanie w taki sposób, aby zachęcić do jej kupna. Analizując nadesłane prace wybrałyśmy.

I miejsce= 100sd -synopsa
wyróżnienia po 30sd: kruha, _Nemezis_,klamar33, Anndoll88
Gratulujemy!
Po nagrody pieniężne ( lub rzecz z listy życzeń) zgłaszajcie się do mnie w ciągu 2 dni
 missmariksza
-----------------------------------------

Praca synopsa: Wspaniałe wykorzystanie drewnianego panelu celem podziału przestronnego wnętrza. Dodatkowo panel nawiązuje do pozostałych drewnianych elemantów w salonie. Widać, że pasuje do każdego wnętrza. 

Praca kruha: Wspaniała reklama wieży Eiffla. Dodatkowo wszystko utrzymane w kolorystyce flagi Francji. Napisy zachęcaja do odwiedzenia sklepu i zaaranżowania wnętrza w tym lub podobnym klimacie, jednak z artykułami z Kitsch. 

Praca _Nemezis_: Wspaniały i oryginalny pomysł. Jedynie kolczyki odwracaja uwagę od wyeksponowanej rzeczy.  

Praca klamar33: W Twoim wnętrzu wspaniale sprawdziły się lampki jako ozdoba głównej lampy. Poduszka w kształcie sarny jest uzupełnieniem naturalistycznego wnętrza.


Praca Anndoll88: Choć Karolina napisała, że nie bierze udziału chciałam pokazać tutaj jej pracę. Nietuzinkowe pomysły, które zwracają uwagę na  użycie rzeczy z Kitsch. Artykuły z tego sklepu sprawdzają się nie tylko w aranżacji wnątrza lecz mogą wspaniale ukazywać oryginalne sposoby ich wykorzystywania, a tym samym pokazywać wyobrażnię osób je wykorzystujących.


Jury w składzie: mariksza, missmariksza

22 komentarze:

  1. Jest mi bardzo miło, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ! Wszyyystko mi się podoba jest bosko !

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się 1 i przedostatnia praca :) Gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Garulacje ;3 Najbardziej podoba mi się 1 praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza praca genialna! cudownie wykonane wnętrze i dopracowane w każdym szczególe. poza tym podoba mi się jeszcze tylko klamar i andoll, bo ta druga i trzecia wg mnie trochę wyglądają tandetnie.
    Gratulacje oczywiscie.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Najbardziej podoba mi się pierwsza praca, ale pozostałe też są ładne :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje
    jak szkoda, że przeoczyłam ten konkurs

    OdpowiedzUsuń
  8. Synopsa i klamar najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsza AnnDoll88 :) Gratki<33
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i czwarta super! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję :** i gratuluję pozostałym ;)

    kruha

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne aranżacje ;) Najlepsza 1 i 4 i 5

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Miałam wziąć udział ale nie miałam za co kupić rzeczy
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wnętrza! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!