Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki losowania
Rzeczy z nowego Nelly w cenie do 20sd od missmariksza otrzymują:
45-3siostry v
57-Modna...Julia v
1-jarus55 v
24-westik92
39-...Yellow...v
49- sylwia77777 v
4-kukikochaciacha v
32-Aleksandra0308 v

rzeczy sponsorowane przez Anndoll88 z nowego Nelly otrzymują:
11-olimandra89    v
15-domsot   v
29-czarnaGotka   v
44-ciucia96   v
17-Karcia309   v
54-synopsa     v
6-lewa0702    v
26-Alocohc    v

numerki po lewej strony nicku oznaczają nr komentarza w losowaniu.
Gratulujemy!

Dodatkowo każdy z aktywnych redaktorów otrzymuje odemnie po jednej rzeczy z Nelly.
Dodajcie ulubioną rzecz do listy życzeń.
missmariksza





23 komentarze:

  1. O.o
    ale fajnie :) dzięki <3
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło, w końcu coś wygrałam.
    Osoby wylosowane mają się zgłosić do sponsorów tej loterii ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki:)Ale się cieszę:)
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie , dodałam beżową bluzeczkę .:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeej, dzięki :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje.
    Szkoda, że nie zdążyłam wziąć udziału. Głupia kanałówka.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, bardzo dziekuję
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :3
    kukikochaciacha

    OdpowiedzUsuń
  9. gratki, nie zdążyłam się zgłosić. Głupi komputer wariuje...
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje :) Dodałam bluzkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech, nie udało mi się zgłosić na czas :/
    Gratulację :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję, nie spodziewałam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :/

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!