Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach
Cześć! Czy mi się wydaje, czy dawno nie było postu ze stylizacjami.
Tak czy inaczej dzisiaj mam ochotę dodać posta właśnie o tej tematyce.
Zachęcam do przejrzenia.


Stylizacja 1.
Stylizacja elegancka, pełni tu rolę ostatniego pożegnania
z ciepłym, zimowym futrem. Jest też odrobinę 'zadziorna'.



Stylizacja 2.
Delikatny koralowy kolor z domieszką brązu. Stylizacja
ciepła i przyjemnie się na nią patrzy... A przynajmniej mnie.


Stylizacja 3.
Zwiewna, dziewczęca, delikatna... Nic więcej chyba
nie trzeba dodawać.


Jak Wam się podobają stylizacje? Czekam na komentarze.
Udanej niedzieli i byle do następnego weekendu! 


24 komentarze:

  1. dwie pierwsze całkiem udana ,natomiast trzecia nie przekonuje mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam mieszane uczucia co do nr. 3. A dzięki jedynce zainspirowałaś mnie jak użyć spódniczkę :D Dwójka jest fajna, przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w dwójce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza trochę dziwnie wygląda, jakby doll świeciła nagością od 2 strony. Dwie następne podobają mi się, nie wiem o co Wam chodzi z trzecią, bardzo ładna, dziewczęca.

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacje! Najbardziej podoba mi się ostatnia
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 piękna... Kocham takie zwiewne ubrania. Masz wielki talent, chociaż pewnie już to pisałam niejednokrotnie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie trzy mi sie podobaja. A najbardziej pierwsza, ta spódniczka jest bardzo ladna i wszystko swietnie ze sobą współgra. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja. Świetnie użyłaś futerka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Druga stylizacja jest piękna! Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza mi się nie podoba,ale druga to cudo jakieś:)Trzecia taka sobie,ale w trzeciej masz śliczne sandałki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i druga są śliczne, ale trzecia mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędne stylizacje. Takie piękne. Wszystkie mi się bardzo podobały a w szczewgólności 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Styl.
    Jest po prostu śliczna ^^ Futro dodaje takiej drogiej elegancji i charakteru.Nic dodać nic ująć piękna !
    2.Styl.
    Tu jest troche gorzej :/ Wszystko byłoby ok gdyby nie ta koszula która jest za ciężka do tej kolorystyki.Jak mówiłam gdyby nie ona było by ok :/
    3.Styl.
    Bardzo dobry pomysł na trudną w kroju koszulę ! Kolorystyka piękna moja ulubiona ! Ale... zepsułaś to fryzurą i tym "czymś" co masz na głowie :/

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie są idealne jak dla mnie, widać, że bardzo je przemyślałaś. Najbardziej z tych trzech podoba mi się chyba pierwsza

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu. Druga jest całkiem całkiem, a trzecia bajeczna ♥
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. W ogóle mi się nie podoba :/
    2. Śliczna :) Świetne połączenie dwóch torebek, które doskonale pasują do narzutki i platform.
    3. Nawet całkiem, całkiem. Ciekawe połączenie.
    Weronikao99

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie wykonane są na poziomie, nie mam się do niczego przyczepić, choć trzecia stylizacja wydaje mi się niedopracowana.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się 3 :)
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzecia jest najlepsza, chyba najbardziej dopracowana ze wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  22. W każdej stylizacji coś bym zmieniła ; ) żadna tak na prawdę mnie nie powalila. Każde Twoje wnętrze czy projekt są super. Stylizacje już trochę mniej :p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!