Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 32 - wyniki


Witam was, bardzo serdecznie.
I jak wam minął poniedziałek ?
Powiem szczerze, że u mnie nie było tak źle.
A 4+ z kartkówki, z historii w zupełności mnie satysfakcjonuje. 
Za 2 tygodnie, mamy sprawdzian z wos'u, z pierwszej klasy - AŻ 13 stron na pamięć. 
No dobra, nie przeciągam już.

+++

Zwyciężczynią, już 32 odcinka, catwalku jest :

.

.

.

kaskamaska
Gratulacje ;)
Otrzymujesz tytuł miss catwalku, oraz 20sd.
Po nagrodę zgłoś się, do missmariksza w ciągu dwóch dni.



Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



22 komentarze:

  1. Gratki ;D
    A ja nie byłam w szkole. Brzuch... :C
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja mnie nie zachwyciła, ale zdecydowanie była najlepsza w ostatnim odcinku :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosowałam na nią!
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, choć nie przypadła mi do gustu ta stylizacja
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, zabawne. 56 "polubień" i 55 "łapek w dół". Wolę nie wiedzieć jak wygląda sytuacja dwóch pozostałych stylizacji. Nie głosowałam na tą pracę (nie głosowałam na żadną).
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;D
    u mnie dzień nie zaczął się najlepiej... zawaliłam sobie gardło, nie wiem jak jutro wytrzymam w szkole... gyby nie zaliczenia z matmy, to bym nie poszła ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem, ze tek powiem na skraju zalamania psychicznego. Ciagle sie o cos czepiaja, nie wytrzymuje juz w tym domu. Ratujcie mnie, bo cos sobie zrobie. przed chwila latala butelka po pokoju ze zlosci. W domu taka atmosfera, ze kto nowy wejdzie to wyjdzie z checia zabicia wszystkiego co spotka. Patologia po prostu, najchetniej to bym uciekla, ale nie mam gdzie. Takie smutne.
    Co do stylizacj, nie pamietam na kogo glosowalam,ale ta jsst jakas.. dziwna. Mimo to gratki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku. trzymaj się.myślami bądź gdzieś indziej i przetrzymaj to jakoś

      Usuń
    2. To tak trwa już od kilku tygodni. Nie mam odwagi powiedzieć im, że już nie wytrzymuje.

      Usuń
    3. Hej, Aniu co się dzieje? ( jeśli można wiedzieć), najlepiej zamknij oczy i pomyśl o czyms miłym, uspokój się! Aby rozwiązać jakikolwiak problem trzeba o nim mówić, nikt nie domyśli się, ze jesteś na coś lub kogoś zła.

      Usuń
    4. Wszyscy mają "coś" do moich ocen, które w sumie są dobre, nie jade nasamych jedynkach lub dwójach i nie wiem o co im chodzi. W sumie to powinno po mnie spływać, bo jestem z tych co hejty nie ruszają (tedżji taka papuga - ani z tych co chcą sie pokazać), ale wywiera zbyt dużą presja. Jeśli nie ma krzyku to i o 22 czy coś się zacznie. Dostaje same kary, które i tak łamie, specjalnie, czasem na złość. Przeze mnie wczoraj oberwało sie też bratu, nawet siostra zaczeła krzyczeć na dziecko. Zamykam sie w pokoju i znajduje sobie zajecie, staram się nie wchodzić w drogę, jak na razie pomaga. To bardziej oni są źli na mnie, nie przypominam sobie nawet czy kiedyś rozmawiałam z rodziczmi tak szczerze o problemach. Radzę sobie ze wszystkim zazwyczaj sama. Mam nadzieję, że wszystko sie uspokoi, inaczej nie wytrzymam i wszystko im wykrzycze, a tego się boję, bo nie umiem pochamować się w słowach jeśli krzyczę.

      Usuń
  8. mój dzień to było praktycznie tylko spanie i jedzenie ;p wyspałam się za wszystkie czasy. co do stylizacji, która wygrała. Extra te tatuaże na stopach ale dziwne że miała też tak dużo łapek w dół. Gratulacje wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam akuratnio zły poniedziałek :/ jeden chłopak sie mnie zapytał czy chce z nim chodzić i sie zgodziłam bo też coś do niego czułam ale nie jestem pewna :/ a co do stylizacji właśnie tak głosowałam ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  10. Głosowałam na nią :) Piękna i pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!