Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardollowe talenty
Witajcie :)
Nie macie wrażenia, że czas płynie za szybko? Mi brakuję go nawet na sen, a przecież zaczyna się zaraz Gra o Tron. Proszę o wakacje!
Dzisiaj przyjrzałam się użytkowniczce saalvva
Pochodzi z Hiszpanii i ma 20 lat. Zaskoczyła mnie przede wszystkim swoimi projektami fryzur i niestety, jak zwykle mamy do czynienia z dość sztucznym wyglądem doll. Projekty z włosów na twarzy i mocny makijaż - nie za bardzo mi się to podoba.
Apartament to nic specjalnego i w porównaniu z innymi użytkownikami.
Zawsze uważam, że widząc takie projekty możemy mówić o talencie. Fryzury są staranne, ale według mnie, trochę za wysoko założone. Wydają się przez to mniej atrakcyjne. Ceny wahają się pomiędzy 40-70sd, co jest już normą. 

Uważam, że zasługuje na chwilę uwagi ;)
Zgadzacie się ze mną?

25 komentarzy:

  1. Nie lubię sztucznych doll i po 1 nie nazwałam bym tego talentem teraz jest mnóstwo osób projektujących więc to nic specjalnego.Apartament jak każdy zresztą, makijaż wyróżnia się jedynie większą ilością plastiku C:
    Czekam na hejty.

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i jest sztuczna, ale robi świetne projekty fryzur! Ja na przykład bym tak nie potrafiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona robi tylko projekty FRYZUR a tak to w niczym specjalna nie jest.Istnieje wiele osób które robią wiele świetnych rzeczy tak jak na przykład izabelach *O*

      Usuń
    2. To że tobie się jej fryzury nie podobają, to nie znaczy że mi nie mogą. Trzeba przyznać że dużo czasu nad nimi poświęciła wykonując je. Każdy jest w czymś dobry, każdy ma jakiś talent (niekoniecznie na stardollu), a ona ma właśnie talent w tworzeniu świetnych fryzur.
      "Istnieje wiele osób które robią wiele świetnych rzeczy"- A jedną z takich osób jest właśnie saalvva, która została wyróżniona na tym blogu. Nie martw się. Być może przyjdzie jeszcze czas na "izabelach", i ktoś dostrzeże jej świetne rzeczy :)

      Usuń
  3. Nie lubię takich fryzur,ale zrobienie ich to nie lada wyczyn.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę tandetnie wyglądają, ale widać, że są na prawdę starannie zrobione. gdyby nie fakt, że jej doll trochę odstrasza, myślę, że inni nie mieli by zastrzeżeń co do tego, czy ma talent, czy nie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to nie jest talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnye fryzury :) Zasługuje na mino talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie również nie jest to talent ;\ Fryzury są brzydkie i sztuczne

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uważam, że projektuje ładne fryzury.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie potrafię robić fryzur i doceniam jej skil.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne fryzury, ale talent powinien umieć robić coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podobają mi się rude loczki i chyba tylko one.
    I znów pomarańczowa skóra, no błagam, błagam, NIE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę za plastikowa
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fryzury ;) Ale doll nie do końca mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nie przypadły mi te fryzury do gustu

    OdpowiedzUsuń
  15. powiem że przeciętne te fryzury ale ja bym nawet takich nie wykonała bo ze mnie jest naprawdę wspaniały projektant :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  16. Może jej doll jest sztuczna, ale fryzury podobają mi się.

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  17. Robi naprawdę bardzo ładne fryzury, bardzo mi się podobają. Nie przepadam za sztucznymi lalkami,

    MaGGdaa96

    OdpowiedzUsuń
  18. 4 fryzurka ładna inne nie przypadły mi do gustu
    zoorka64

    OdpowiedzUsuń
  19. Doll jest tak zwanym "składakiem" podobna do mojej polonistki ;___; pzd.dla polonistki XD fryzury też takie są aczkolwiek doceniam talent ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!