Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Relacja z imprezy blogowej na Stardoll
Dzisiejszy, 'różowy' czat na Stardoll rozpoczął się o planowanej godzinie, przybyło sporo osób, pokój był pełny. 

Odbyła się zabawa Prawda/Fałsz dotycząca QoF.

Zdanie 1: Blog QoF istnieje już 10 lat.
Jest to fałsz. Blog powstał w 2012r. Jako pierwsza prawidłową odpowiedź podała B.E.A.T.K.A
Zdanie 2: Motto blogowe brzmi „Przyjaźń jest cenna jak wspólne pasje”. 
Jest to fałsz. Prawidłowo brzmi: 'Wspólne pasje magnesem przyjaźni'. Tutaj najszybsza była Klamar33
Zdanie 3: Na blogu jest aż 5 administratorów.
Jest to prawda. Najszybsza była the_gusty
Zdanie 4: Posty z serii Łowca Stylu prowadzi Cold.Iceberg.
Jest to fałsz. Publikuje je Alesha49. Najszybciej prawidłowej odpowiedzi udzieliła B.E.A.T.K.A
Zdanie 5: Reklama na pierwszej stronie w banerze kosztuje 60sd za tydzień.
Jest to prawda. Najszybsza była FantasticLove2
Zdanie 6: Czarna Lista na blogu ma już 30 pozycji nicków osób, którzy niekulturalnie komentują bloga.
 Jest to fałsz. Nie ma ani jednej osoby na liście. Prawidłowej odpowiedzi udzieliła: kruha
Zdanie 7: W konkursie Modowi Rywale zostały połączone dwie drużyny Miętowa i Beżowa.
Jest to fałsz. Połączone drużyny to Miętowa i Grynszpanowa. Najszybsza była CarmelElectra
Zdanie 8: QoF partneruje z Accaro.
Jest to prawda. Prawidłowo, najszybciej odpowiedziała FantasticLove2
Zdanie 9: Pogaduszki – seria tych postów, pojawia się na blogu w soboty.
Jest to fałsz. Są one we wtorki. Najszybsza była Klamar33
Zdanie 10: Najwięcej postów na blogu ukazało się w miesiącu wrześniu 2013 roku.
Jest to prawda. W tym miesiącu na QoF opublikowano aż 308 wpisów! Najszybsza była B.E.A.T.K.A

B.E.A.T.K.A - Jesteś zwycięzcą!!!! Otrzymujesz 100sd [zarezerwuj coś na konto AnnDoll88 za 100 + prowizja]
Drugie miejsce: FantasticLove2 oraz Klamar33 - otrzymacie upominki do apartamentu.

__________________________________________________________
Wszyscy pojawili się na imprezie ubrani bardzo stylowo i różowo! Miałam problem by wybrać najlepiej wystylizowaną osobę. Po chwili namysłu postanowiłam, że nagrodę w postaci 100sd otrzyma: kruha [zarezerwuj coś na konto AnnDoll88 za 100 + prowizja]



GRATULACJE ! 
i Dziękuję wszystkim za przybycie.

21 komentarzy:

  1. Gratulacje! Ja niestety nie mogłam sie dostać :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki! Ja też nie mogłam się dostać
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Okropnie dziękuję, nie spodziewałam się :D
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję zabawa była super. :)
    FantasticLove2

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Ja źle przeczytałam, że impreza o 19 i nastawiłam sobie wtedy przypomnienie i niestety mnie nie było ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Kim jesteś? Jesteś zwyciezcą! Gratki! I nawet znalazlam siebie na obrazkach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna imprezka, świetne fotki i relacja. Nawet jak się nie było można wczuc się w klimat impry.

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulację ! ps. Ślicznie zmontowałaś zdjęcia ^^

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że mnie nie było :c Gratuluję dziiewczynom!

    OdpowiedzUsuń
  10. Żaluje że mnie nie było:c

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejjj <3 dziękuję :DDD
    Fajnie zorganizowana impreza, było wesoło i tak szybko zleciał czas :D Muszę przyznać że na zdjęciach wyszłam całkiem korzystnie ^^ Gratulacje dla kruha, wykonałaś świetną stylizację, od razu wpadła mi w oko :D Nie mogę się doczekać następnej imprezy, o ile taka będzie :D

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to nie mam ss :p czy mogły by być to rzeczy z listy życzeń w tej kwocie?

      Usuń
  12. Pokój był zbyt zapchany, nie dostałam się :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałam być ale przypomniałam sb dopiero o 19:00 więc chyba szans nie było :)) Gratulacje! Postaram być na następnej imprezie blogowej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że mnie to ominęło!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  15. Było cudownie :) Przebrałam się za wróżkę xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie jak zwykle zabawa ominęła, żałuję, gratuluję.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie mogłam przyjść :/ Czy to musi być zawsze w sobotę? Ja bym wolała w niedzielę, może niektóre osoby też...
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!