Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kitsch - Aranżacja wnętrza
Witajcie !
Już dawno nie było tu moich aranżacji :c Ostatnio stardoll mi się zaczął nudzić. W szkole mam coraz więcej obowiązków, jestem w drugiej gimnazjum i codziennie mam sprawdziany. Dlatego też zaniedbuje QoF. Jednakże udało mi się znaleźć odrobinkę czasu na wykonanie wnętrza i mini kolażu :) 
Najnowsza dostawa  Kitsch zrobiła na mnie wielkie wrażenie. Rzeczy są na prawdę śliczne i dobrze wykonane. Skusiłam się na kilka rzeczy. 
A co u Was słychać? Też jesteście zawaleni nauką/pracą? 
Co sądzicie o aranżacji? 
Pozdrawiam Klaudia!

20 komentarzy:

  1. Także jestem w drugiej klasie i zgadzam się, że to jest masakra! :c
    Co do wnętrza, bardzo mi się podoba. Trochę za dużo różu, ale w końcu jest on charakterystyczny dla tego sklepu.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  2. ale rózowo. ja jestem w klasie wyżej i to już wgl jes masakrejszyn :]
    obrazek z ptaszkiem wygląda znajomo ;p
    kolaż piękny !! piękny !!

    -Karo ad88

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna aranżacja. Również jestem zawalona nauką, zadaniami, referatami... nawet nie mam czasu na komentowanie i potajemnie nadrabiam na informatyce.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wygląd :) Wszystko super! Poczekajcie do 3 gim, to będzie dopiero ;) Ledwo znajduję czas na wszystko, ale na razie jestem chora więc mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, co to za podłoda i tło, cudowne *^* świetna aranżacja, śliczne wykonanie. To samo kolaz, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również jestem w II klasie. Sprawdzianów codziennie nie mam ale, 2 lub 3 w tygodniu tak + kartkówki i pytania. Moim zdaniem nie jest aż tak źle. Zlewam wszystko i uczę się tylko przed lekcjami.
    Co do aranżacji to bardzo mi się podoba. Jest taka dziewczęca i kawaii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta dolna mi się bardziej podoba
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak słodko :3 Baardzo podoba mi się podoba. Jest tak świeżo, wiosennie.
    Wiosna, ach to ty ! :*
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne aranżacje . Wiosna ♥
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna aranżacja.Naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna aranżacja!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wnętrze jest świetne . Takie dziewczęce i wgl przepełnione taką dobrocią ( hahahah wtf co ja pisze). :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jakaś dziwna, ale nie podoba mi się :< Może to dlatego, że przyzwyczaiłam się do idealnych pod każdym względem aranżacji anndoll88... Tu jest tak zwyczajnie, niestety jestem na nie.

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pomiędzy moimi a Karoliny wnętrzami jest przepaść. Szkoda, że ci się nie podoba.

      Usuń
  14. Podoba mi się kolaż, jest świetny.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!