Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 34


Witam was bardzo serdecznie.
I jak wam mija, ta sobota ? U mnie słonecznie, ale cały dzień w domu, bo nauka.
W poniedziałek mam ważny sprawdzian, z wosu, z pierwszej klasy - normalnie masakra, a myślałam, że w weekend sobie odpocznę. 
W dzisiejszym odcinku, będziecie oceniać osoby, o nickach : awcia, bratimama oraz maja6229.
Zwycięzcą jest, osoba która zebrała jak największą ilość łapek w górę.
Wyniki, już w ten poniedziałek.

+++

awcia




bratimama




maja6229




+++

Jeśli chciałabyś/chciałbyś wziąć udział, w catwalku, to zapraszam tu :


Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



20 komentarzy:

  1. Żadna szczególnie nie przypadła mi do gustu
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę być na Catwalk :)
    Ala_20_

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie not. Najlepsza z nich jest ostatnia.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podobają mi się

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje nie są ładne. Toteż dałam łapki w dół, sorki :( (:

    OdpowiedzUsuń
  6. bez urazy, ale poziom obecnego catwalku to masakra...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie na not, żadna mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę słabo :/ ale ocenić i tak muszę ^^ hehe

    1.styl
    Tzn.Czarno to widze :) nie no jest ładnie i najlepiej zmieniłabym kolor skóry na jaśniejszy i kolor włosów na ciemniejszy :) ale twarz masz piękną *q* HOT
    2.styl
    Totalny chaos ! wszystko z innej bajki ! sorry ale nie :/ ale ale twarz masz śliczną *q* NOT
    3.styl
    Nieco cukierkowo-lolitkowa :) ale b.wiosenna nie wiem czemu ale wydajesz mi sie trochę plastikowa :/ mino tego HOT

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale dawno miałam tą styliację xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałabym HOT pierwsze, ale fryzura mnie odstrasza. NOT X 3.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nic mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadna mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dwie ostatnie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!