Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Catwalk | 33 - wyniki


Witam was, bardzo serdecznie.
Ja już teraz po szkole, czekają mnie jeszcze lekcje.
No niestety, do napisania mam wywiad z języka polskiego, no i nauczyć się na chemię.
Zresztą nie ważne, jak w każdy poniedziałek przyszedł czas na wyniki.
Osobą, która zdobyła jak największą ilość łapek w górę, jest :

.

.

.

bblvghlv


Serdeczne gratulacje !
Zgarniasz tytuł miss catwalku tego tygodnia i 20sd, po które zgłoś się do missmariksza, w ciągu dwóch dni.

Pozdrawiam, xoxo
Alesha49



18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zasłużyła na to miano!
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo ,to była moja faworytka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Jej stylka była najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, śliczna stylizacja! :) Gratulacje :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!
    Głosowałam właśnie na tę stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki:)To na nią głosowałam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosowałam :3 Gratki :)
    carmelelectra

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja!
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  9. zasłużone, głosowałam na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thxs, I'm very happy!! Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Głosowałam na nią, śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak właśnie głosowałam, gratuluję.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie na tą głosowałam, ale gratuluję ;p
    awcia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!