24 października 2014

Poduszki...

Z góry przepraszam, że post pojawił sie tak późno, ale byłam na koncercie i przespałam cały dzień. Przechodząc do aranżacji dziś znowu użyłam mojej pięknej, nowej kanapy. Chciałam zrobić coś trochę z innej "beczki" nie wiem jednak czy mi to wyszło :D Co do konkursu to wyniki pojawią się jutro. 

Spotlight


Wojownik! Tą charakteryzacje wykonał osirisValentine, który na Stardoll jest tylko od 2013 roku. Miał bardzo fajny pomysł i wykonanie też mu świetnie wyszło.
LINK do profilu

Podoba Wam się?

HotBuys na listopad

W spoilerach pojawiła się już zapowiedż HOTBUYS na listopad.
 Na pierwszy rzut oka zapowiadane HB wygląda bardzo ładnie. Szczególnie spodobały mi się ubrania na doll z ciemnymi włosami.

. 
Co myślicie o zapowiadanych rzeczach?

Tilm Theory

W starplazie pojawiła się nowa kolekcja decor Film Theory. Całość inspirowana "Rodzinką Adamsów". Ceny są w przedziale od 5-30 sd. Kilka rzeczy tylko dla osób ze statusem SS, oraz dwie rzeczy w starmonetach. Szczerze mówiąc nie przepadam za takim typem artykułów więc wątpię czy coś kupie. 
A Wy lubicie tego rodzaju akcesoria?


23 października 2014

Callie Pick's - Co kupić?

Kolekcja składa się głównie z ciuchów z dawnego sklepu Mortal Kiss. Nam kolekcja nie przypadła do gustu. Uważamy, że jest słaba. Warte zakupu są m.in. czarne buty na koturnach i bluzka z nadrukiem.

_Nemezis_ po sd zgłoś się do mnie (jusia95) w ciągu 2 dni.

Spotlight


Dziś pokaże Wam pracę użytkownika Sziszi92. Na Stardoll jest już od 2006 roku i ma 90lvl. Byłam w wielkim szoku jak zobaczyłam jej projekt. Brakuje mi słów aby to opisać. To jest po prostu Genialne!

Czy macie podobne zdanie?





Nowa kolekcja LE!

Admini przyszykowali niezłą niespodziankę! Kolekcja LE jest pokaźna, dość sporo manekinów na 4 piętrach! Mi osobiście podoba się tylko mała część kolekcji, najlepsza jest czarna marynarka. Ceny wahają się w przedziale 18sd-200sd. Można powiedzieć, że tanio.
 Lećcie na zakupy!

Weekendowy Baazar

Wszystkie osoby zainteresowane reklamą swoich StarBaazar'ów na naszym blogu zapraszamy do zgłaszania się poprzez komentarze do tego posta, do piątku tj. 24.10.2014r., do godziny 08:00.
W komentarzach proszę umieszczać swój nick na Stardoll.


Jednocześnie informujemy, że w momencie upływu czasu na zgłaszanie się baazar powinien być przygotowany do publikacji. Zgłoszenia, w których wystawione jest mniej niż 4 rzeczy lub nie ma wcale, nie będą publikowane. W poście umieszczane jest tylko 5 StarBaazar'ów i zasada losowania, gdy jest więcej niż 5 zgłoszeń nadal obowiązuje.
Jeśli chcecie zareklamować tylko konkretny dział w swoim baazarze (np. fryzury) również zamieśćcie informację na ten temat w komentarzu. Nie będziemy się wtedy koncentrować tylko na ubraniach, a Wy będziecie zadowoleni.

22 października 2014

Spotlight


Użytkowniczka StarRiinaa11 ma niesamowitą doll! Wykazała się pomysłowością. Jej twarz się wyróżnia od innych użytkowników. Dziewczyna nazywa się Rina, ma 14 lat i pochodzi z Potterhead. Na stardoll jest od 2011 roku.
LINK do jej apartamentu.

Też uważacie, że jest niesamowita?

Callie' s Picks no.27

Stara kolekcja Mortal Kiss dotarła do starplazy z metką Callie's Picks.Ceny są w przedziale od 5-22 sd. Admini dodali również kilka rzeczy w starmonetach. Od dawna polowałam na tę kolekcję, z pewnością kupię parę oryginalnie wykonanych rzeczy. A Wy macie zamiar coś jednak kupić?

----------
Z poprzedniego postu z nowościami wylosowałam 2 osoby, które otrzymuja po 15sd. 
Są to : Matia880, dora_dorka

Zgłoście sę do mojej księgi gości po wygrane.
missmariksza

Spoiler Mortal Kiss/Callie

Admini szykują dostawę archiwalnej kolekcji Mortal Kiss w wydaniu Callie's Picks. Także spieszcie do sklepu aby zakupić rzeczy jeszcze nie wycofane z poprzedniej dostawy Callie.

Czekacie na tę kolekcję? Co zamierzacie kupić?

Rainbow Rocks

Pojawiła się nowa kolekcja. Ubrania mozecie kupić >>TUTAJ<<

#46 "Elegance"

Dzisiaj troszkę inny post niż zwykle. Na próbę zrobiłam screena w pokoju. Chyba czas zmienić wygląd postów, więc postanowiłam, że w końcu się za to wezmę. I mam do Was pytanie. Wolicie jeśli stylizacja jest na białym tle czy jeśli lalka jest w jakimś pokoju, na kolorowym tle itp. ? Jeśli wybieracie drugą opcję to wolicie jeśli jest stardollowe tło (pokój, sceneria itp.) czy realne?

Tutaj efekty: 




I dla porównania na białym tle:




Co myślicie? 

21 października 2014

It Girls - Co kupić?

Dziś niestety z małym poślizgiem, ale mam nadzieję że będzie nam wybaczone. : ) 
Wczoraj do Starplazy doszła nowa, całkiem interesująca kolekcja It Girls. Całościowo myślę że wszystko prezentuje się przyzwoicie, nie wspominając o futrach, które są ekstra. Mi do gustu przypadła także tiulowa koszula - na czarnej doll wygląda tak seksi! A teraz poważnie, przydałyby się jakieś porządne rajstopy bo żeby zmieniać karnacje na potrzebę stylizacji to tylko na stardoll (chociaż samoopalacze w sprayu zdziałałyby cuda). 
Przypominam również że dalej możecie wysyłać nam stylizacje, to że się nie ukazały w poprzednim poście, to po prostu brak możliwości skorzystania z poczty. Będziemy też się starać aby na zmianę Was dodawać, nie upchniemy wszystkich w jednym artykule. :) 


Udanej środy!

Metamorfoza .Emma.Gilbert.

Przed: Słabo. Stylizacja przeciętna. Mogłaś połączyć coś ze sobą tworząc nowe, oryginalne ubranie lub dodać narzutkę i trochę więcej akcesoriów.

Po: Nie miałam zbyt wielu możliwości. Posiadasz dużo ubrań, ale prawie połowa jest bezużyteczna. 
Przed: Pierwsze co zauważyłam to ewidentny brak brwi. Makijaż sam w sobie też nie najlepszy. Oczy pomalowane są od niechcenia.

Po: Oczywiście najpierw zrobiłam brwi. Następnie pozmieniałam miejsce ułożenia oczu, ust i nosa. Na końcu pomalowałam twoją doll w jasne kolory co nadaje jej dziewczęcości.


Uważacie, że metamorfoza .Emma.Gilbert. jest udana? Śmiało! Komentujcie!

Spotlight


Dziś mam dla Was pięknie wykonane postacie z bajki ,,Kraina Lodu". Dziewczyny zostały wykonane w Stardesign! Zrobienie czegoś takiego musiało zająć bardzo dużo czasu. Praca jest wykonana bardzo profesjonalnie. Wykonała to footballfever10, która jest na Stardoll od 2010 roku.

Podoba Wam się?

Finał rozpoczęty

Głosowanie w półfinale MSW 2014 dobiegło końca.
 To dziś dowiedzieliśmy się, że Polskę będzie reprezentować nasza kochana Iza - izabelach.
 
 
Izo gratulujemy!
 Życzymy powodzenia dalej!


Wyniki konkursu "Wiejskie życie"

Dziękuję za udział w konkursie, szkoda jednak że ilość zgłoszeń była mała.
Następnym razem postaram się zarzucić jakimś łatwiejszym tematem. 

Oto wyniki:

1 miejsce (70sd)

2 miejsce (30sd)

Gratuluję!
Po nagrody zgłoście się do missmariksza w ciągu 48h.

Ps: Zanim dodacie jakąkolwiek konkursową pracę, przeczytajcie warunki! :)

Wyniki szybkiego konkursu


Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, muszę przyznać, że prace były na naprawdę wysokim poziomie i miałam niemały problem z wyborem nagrodzonych osób. Tak czy inaczej, oto dwoje szczęśliwców:

Miejsce pierwsze - MeLolitka
Miejsce drugie - Najka.

Dla Aleksa już wystawiam ciuszki w bazarku, a nasz zwycięzca niech zarezerwuje coś dla mnie za 40sd + prow
Tutaj możecie zobaczyć ich prace, Gratulacje!


20 października 2014

Hot or Not


Witajcie! Zapraszam na kolejne wydanie HoN. Jesteście ciekawi kto wypadnie najlepiej?
Możecie również głosować.


Najka.:  Lubię wianek, lubię koszulę, lubię blazer, ale to połączenie jest do kitu. Spodnie również nie należą do najlepszych. Ogólnie całość do mnie nie przemawia dlatego daję 5

aniula38555:  Na pierwszy rzut oka ładna stylizacja, ale trzeba się przy niej chwilę zatrzymać i przyjrzeć, aby zobaczyć jak wybrakowana jest. Zdecydowanie zbyt pusto, brakuje jakiś dodatków (tym bardziej, że jest czarno-biała). Fajnie podkreśliłaś look czerwonymi ustami. Zdjęłabym wianek, troszkę tu nie pasuje, a dała jakiś fajny kapelutek. Stylizacja tak na połowę, 5/10

Avril_EmoPunk: Wianek wydaje mi się troche od czapy i nie podoba mi się cieniowanie spodni, ale mimo to daję HOT!


Najka.: Tu mam dylemat bo płaszcz bez spodni/rajstop wydaje się być śmieszny, chociażby dlatego że góra wygląda jak na zimę a dół jak na lato. Jednak podoba mi się nakrycie, buty, ogólnie dodatki. Daję 5,5.

aniula38555;  Ciekawie, ciekawie, ale tak samo jak w pierwszej - pustawo! Nie wiem czego mi tu brakuje, po prostu patrzę i czuję to w kościach. Sama sukienka dość bardzo pogrubia doll, jak zresztą wszystkie rzeczy "na batmana". Podobają mi się buty, które są takim małym urozmaiceniem. 7/10

Avril_EmoPunk:  Wszystko do siebie ładnie pasuje, ciekawe połączenie butów. HOT!



Najka.: No więc... nigdy, ale to przenigdy nie ubieraj tych butów do letnich stylizacji, nawet jeżeli Ci się one mega, ekstra podobają. Wianek źle założony, bransoleta nie pasuje. Całość do kitu. 2/10 za chęci!

aniula38555:  Na pierwszy rzut oka solara w różowych emu, ale nie jest tak źle. Samo połączenie (dość niechlujnie wykonanego, nie czarujmy się) topu i spódnicy jest bardzo dziewczęce. Z innymi ciuszkami niestety przekombinowałaś. Wzory i styl w jakich wykonane są rzeczy się gryzą. Widziałaś kiedykolwiek typową różową pięciolatkę z pieszczochą i tatuażami? Ja też nie! Radzę trochę popieścić kolor karnacji. Pasek, buty - do wymiany, a reszta do szafy. Dodać jakiś stonowany żakiecik i będzie okej. Mimo to, 2/10.

Avril_EmoPunk:  Hmm... nie wiem co powiedzieć. Najgorsza stylizacja w tym wydaniu. Włosy ładne, ale te odrosty(?). Letnia, delikat** sukienka   **mowe buty. Co z tego, że kolorystycznie pasują? No i na koniec pieszczocha z kolcami do całego tego zestawu. Przykro mi, ale daję NOT :(



Najka.:  Najlepszy dzisiejszy outfit jednak nie tak super jak mógłby się wydawać. KAady element stroju z osobna jest naprawdę świetny, jednak mieszanie jeansu do mnie nie przemawia. Daję 7/10.

aniula38555; Przyznam, fajna stylizacja! Podoba mi się ten ostrzejszy look. Ma taki swój charakterek, pazur i rzeczy do siebie pasują. No może oprócz butów, bo mają kompletnie inny kolor i według mnie są zbyt "lekkie". Myślę, że lepiej pasowałaby tu jakaś skórzana kurteczka, ale ta też jest okej. Patrzę na to wszystko, dalej coś mi nie gra. Naciągane 8/10

Avril_EmoPunk:  Szkoda, że bluzka nie jest dłuższa ;/ Tak to reszta mi pasuje. Zauważyłam też malutki błąd, a konkretnie stopy. Spójrz na palce, xD Jednak daję HOT!

---------------
Z przedstawionych stylizacji do podsumowania HoN pod koniec miesiąca przechodzi CzarnaGotka.