21 października 2014

It Girls - Co kupić?

Dziś niestety z małym poślizgiem, ale mam nadzieję że będzie nam wybaczone. : ) 
Wczoraj do Starplazy doszła nowa, całkiem interesująca kolekcja It Girls. Całościowo myślę że wszystko prezentuje się przyzwoicie, nie wspominając o futrach, które są ekstra. Mi do gustu przypadła także tiulowa koszula - na czarnej doll wygląda tak seksi! A teraz poważnie, przydałyby się jakieś porządne rajstopy bo żeby zmieniać karnacje na potrzebę stylizacji to tylko na stardoll (chociaż samoopalacze w sprayu zdziałałyby cuda). 
Przypominam również że dalej możecie wysyłać nam stylizacje, to że się nie ukazały w poprzednim poście, to po prostu brak możliwości skorzystania z poczty. Będziemy też się starać aby na zmianę Was dodawać, nie upchniemy wszystkich w jednym artykule. :) 


Udanej środy!

Metamorfoza .Emma.Gilbert.

Przed: Słabo. Stylizacja przeciętna. Mogłaś połączyć coś ze sobą tworząc nowe, orginalne ubranie lub dodać narzutkę i trochę więcej akcesoriów.

Po: Nie miałam zbyt wielu możliwości. Posiadasz dużo ubrań, ale prawie połowa jest bezużyteczna. 
Przed: Pierwsze co zauważyłam to ewidentny brak brwi. Makijaż sam w sobie też nie najlepszy. Oczy pomalowane są od niechcenia.

Po: Oczywiście najpierw zrobiłam brwi. Następnie pozmieniałam miejsce ułożenia oczu, ust i nosa. Na końcu pomalowałam twoją doll w jasne kolory co nadaje jej dziewczęcości.


Uważacie, że metamorfoza .Emma.Gilbert. jest udana? Śmiało! Komentujcie!

Spotlight


Dziś mam dla Was pięknie wykonane postacie z bajki ,,Kraina Lodu". Dziewczyny zostały wykonane w Stardesign! Zrobienie czegoś takiego musiało zająć bardzo dużo czasu. Praca jest wykonana bardzo profesjonalnie. Wykonała to footballfever10, która jest na Stardoll od 2010 roku.

Podoba Wam się?

Finał rozpoczęty

Głosowanie w półfinale MSW 2014 dobiegło końca.
 To dziś dowiedzieliśmy się, że Polskę będzie reprezentować nasza kochana Iza - izabelach.
 
 
Izo gratulujemy!
 Życzymy powodzenia dalej!


Wyniki konkursu "Wiejskie życie"

Dziękuję za udział w konkursie, szkoda jednak że ilość zgłoszeń była mała.
Następnym razem postaram się zarzucić jakimś łatwiejszym tematem. 

Oto wyniki:

1 miejsce (70sd)

2 miejsce (30sd)

Gratuluję!
Po nagrody zgłoście się do missmariksza w ciągu 48h.

Ps: Zanim dodacie jakąkolwiek konkursową pracę, przeczytajcie warunki! :)

Wyniki szybkiego konkursu


Dziękuję za wszystkie zgłoszenia, muszę przyznać, że prace były na naprawdę wysokim poziomie i miałam niemały problem z wyborem nagrodzonych osób. Tak czy inaczej, oto dwoje szczęśliwców:

Miejsce pierwsze - MeLolitka
Miejsce drugie - Najka.

Dla Aleksa już wystawiam ciuszki w bazarku, a nasz zwycięzca niech zarezerwuje coś dla mnie za 40sd + prow
Tutaj możecie zobaczyć ich prace, Gratulacje!


20 października 2014

Hot or Not


Witajcie! Zapraszam na kolejne wydanie HoN. Jesteście ciekawi kto wypadnie najlepiej?
Możecie również głosować.


Najka.:  Lubię wianek, lubię koszulę, lubię blazer, ale to połączenie jest do kitu. Spodnie również nie należą do najlepszych. Ogólnie całość do mnie nie przemawia dlatego daję 5

aniula38555:  Na pierwszy rzut oka ładna stylizacja, ale trzeba się przy niej chwilę zatrzymać i przyjrzeć, aby zobaczyć jak wybrakowana jest. Zdecydowanie zbyt pusto, brakuje jakiś dodatków (tym bardziej, że jest czarno-biała). Fajnie podkreśliłaś look czerwonymi ustami. Zdjęłabym wianek, troszkę tu nie pasuje, a dała jakiś fajny kapelutek. Stylizacja tak na połowę, 5/10

Avril_EmoPunk: Wianek wydaje mi się troche od czapy i nie podoba mi się cieniowanie spodni, ale mimo to daję HOT!


Najka.: Tu mam dylemat bo płaszcz bez spodni/rajstop wydaje się być śmieszny, chociażby dlatego że góra wygląda jak na zimę a dół jak na lato. Jednak podoba mi się nakrycie, buty, ogólnie dodatki. Daję 5,5.

aniula38555;  Ciekawie, ciekawie, ale tak samo jak w pierwszej - pustawo! Nie wiem czego mi tu brakuje, po prostu patrzę i czuję to w kościach. Sama sukienka dość bardzo pogrubia doll, jak zresztą wszystkie rzeczy "na batmana". Podobają mi się buty, które są takim małym urozmaiceniem. 7/10

Avril_EmoPunk:  Wszystko do siebie ładnie pasuje, ciekawe połączenie butów. HOT!



Najka.: No więc... nigdy, ale to przenigdy nie ubieraj tych butów do letnich stylizacji, nawet jeżeli Ci się one mega, ekstra podobają. Wianek źle założony, bransoleta nie pasuje. Całość do kitu. 2/10 za chęci!

aniula38555:  Na pierwszy rzut oka solara w różowych emu, ale nie jest tak źle. Samo połączenie (dość niechlujnie wykonanego, nie czarujmy się) topu i spódnicy jest bardzo dziewczęce. Z innymi ciuszkami niestety przekombinowałaś. Wzory i styl w jakich wykonane są rzeczy się gryzą. Widziałaś kiedykolwiek typową różową pięciolatkę z pieszczochą i tatuażami? Ja też nie! Radzę trochę popieścić kolor karnacji. Pasek, buty - do wymiany, a reszta do szafy. Dodać jakiś stonowany żakiecik i będzie okej. Mimo to, 2/10.

Avril_EmoPunk:  Hmm... nie wiem co powiedzieć. Najgorsza stylizacja w tym wydaniu. Włosy ładne, ale te odrosty(?). Letnia, delikat** sukienka   **mowe buty. Co z tego, że kolorystycznie pasują? No i na koniec pieszczocha z kolcami do całego tego zestawu. Przykro mi, ale daję NOT :(



Najka.:  Najlepszy dzisiejszy outfit jednak nie tak super jak mógłby się wydawać. KAady element stroju z osobna jest naprawdę świetny, jednak mieszanie jeansu do mnie nie przemawia. Daję 7/10.

aniula38555; Przyznam, fajna stylizacja! Podoba mi się ten ostrzejszy look. Ma taki swój charakterek, pazur i rzeczy do siebie pasują. No może oprócz butów, bo mają kompletnie inny kolor i według mnie są zbyt "lekkie". Myślę, że lepiej pasowałaby tu jakaś skórzana kurteczka, ale ta też jest okej. Patrzę na to wszystko, dalej coś mi nie gra. Naciągane 8/10

Avril_EmoPunk:  Szkoda, że bluzka nie jest dłuższa ;/ Tak to reszta mi pasuje. Zauważyłam też malutki błąd, a konkretnie stopy. Spójrz na palce, xD Jednak daję HOT!

---------------
Z przedstawionych stylizacji do podsumowania HoN pod koniec miesiąca przechodzi CzarnaGotka.

SPOTLIGHT Dnia - JJKELLYANY (NOWOŚĆ)

Cześć! 
O to nowy dział na blogu ,,Spotlight dnia". O co chodzi? Codziennie będzie pojawiał się post z wybranym przeze mnie Spotlight. Będą to wnętrza, stylizacje oraz makijaże. Na stardoll jest wiele ciekawych i utalentowanych użytkowników. Chcę Wam ich pokazać. Może niektóre zdjęcia Was zainspirują? 

W pierwszym poście pokażę Wam JJKELLYANY, która zaprowadzi Nas w świat Fantasy!  Jej doll kojarzy mi się z filmem Avatar, który wywarł na mnie niesamowite wrażenie. Pomysł jak i wykonanie jest cudowny. Ta użytkowniczka jest na Stardoll od 2010 roku.
LINK do jej apartamentu.

Co sądzicie? 

It Girls

W sklepie It Grls pojawiła się nowa dostawa ubrań. Nowości są w cenie od 7-26 sd oraz dwie pary obuwia w starmonetach. Mnie najbardziej spodobała się jasna kurteczka oraz sukienka V. Widzieliście dostawę? Macie zamiar coś kupić?
Z komentarzy do postu wylosuję 2 osoby, które otrzymają po 15sd.

Zapowiedź

Na instagramie pojawiła się zapowiedź nowej dostawy. Użytkownicy gry stawiają na Nelly lub Rio.
 A Wy co myślicie? Do jakiego sklepu dojdą nowości?

W dniu urodzin dla Kamili


19 października 2014

Zmień wystrój na jesienną aranżację!

Robi się chłodniej, liście spadają z drzew, coraz częściej sięgamy po kalosze i parasole i chętniej zostajemy w domu z kubkiem gorącej herbaty... Z aktualną porą roku oprócz deszczu kojarzą się także święto zmarłych i halloween.
Zainspirowani tym co aktualnie dzieje się z przyrodą i nadchodzącymi wydarzeniami możemy ozdobić jesiennie swój apartament, jeszcze przed tym jak pojawi się w nim choinka i bożonarodzeniowe akcenty. 

Jesienne dodatki na aranżacji powyżej: ozdoby w jesiennych kolorach, gałązki i świeczki, żółte ozdobne światełka, miska z jabłkami...

Jesienne dodatki na aranżacji powyżej: dyniowe dekoracje, gałązki.

Które wnętrze podoba wam się bardziej?

Miłego wieczoru.
AD88

Szybki konkurs


Na stardoll uwielbiam street style. Czapki, złote biżu, koszule przewieszone na biodrach...


- to właśnie jest Waszym dzisiejszym zadaniem! Czas macie do jutra, do godziny 18:00
Pierwsze miejsce zgarnie 40 sd, a wyróżnienie TEN zestaw. Powodzenia!

Warunki:
- obserwowanie bloga
- nie stosować obróbki graficznej na ubraniach
- w doll można jedynie wyprostować nogi
- praca NIE MUSI być na białym tle, zaszalejcie
- obrazek musi być zalinkowany
- praca musi być podpisana


Parę moich inspiracji:
(kliknij na obrazek, by powiększyć)



Spacer do strefy zero

Witajcie. Kolejna niedzielna stylizacja ode mnie dla Was już gotowa, oto ona:


Dziś w gratisie 'piosnka' ode mnie ;)

Podoba Wam się stylizacja?

18 października 2014

Kampania MSW



Zapraszam Cię w podróż po świecie, po moim Świecie na Stardoll.
W Paryżu zobaczysz pokaz sztucznych ogni tuż nad wieżą Eiffla...
W Wenecji gondolą podpłyniesz aż pod Pałac Dożów...
W Atenach poznasz przeszłość...
Skuś się na głos na moją lalkę w Półfinale MSW i odwiedź mój apartament, żeby zobaczyć więcej...

Blogowy tinychat


Zapraszam serdecznie wszystkich czytelników QOF na blogowy tinychat.
Kamerki oczywiście są nieobowiązkowe, aczkolwiek będą mile widziane.

Weekendowy Baazar

17 października 2014

Rozmowy w toku - part II

Dziś nadszedł czas na drugą część rozmów w toku. Tym razem chciałbym przedstawić Wam sektę, tak sektę. Owej nazwy użyłem do określenia pewnego trio - Sejki, Jujki i Zuzy! Z pozoru nieśmiałe dziewczyny, ale co ukrywają? Więcej dowiecie się pod każdym zdjęciem! (Chociaż przypuszczam że co najmniej połowa z Was korzysta z ich usług!)

Sejka (Sei-chan.): Kolejna czarna postać w naszej załodze, ale oprócz skóry ma też ciemny charakter. Kto z nią pisał na pewno wie że jest przemiłą, uroczą dziewczyną. Ale czy na pewno? Właśnie nie! W ostatniej rozmowie zaproponowała mi mefedron. Z początku myślałem że to jakiś nieśmieszny żart jednak Sej mówiła poważnie. Za worek mąki liczy sobie aż 30sd, przecież to kosmiczna kasa! Chociaż wiele użytkowników korzysta z jej usług, wystarczy spojrzeć na spam jaki dostajemy, stardolowicze po owym proszku oferują nam darmowe SS, nieprawdaż że są kochani? Paulino, dzięki Tobie szerzy się życzliwość, dziękujemy!

Jujka (jusia95): Już na pierwszy rzut oka widać że coś z nią nie tak. Od dwóch lat diluje z Sejką, przy czym ma jeszcze jedno zadanie. Okrada dzieci z jedzenia! Jako że mieszka sama i nie ma pieniędzy to codziennie rano stoi pod podstawówką i zabiera jedzenie młodej populacji. Kanapki, owoce, słodycze, żyć nie umierać! Na pewno zaprzyjaźniając się z Julią zyskacie żywność, także materialiści, do roboty! Na darmowe jedzenie nikt nie powinien narzekać (zniżki na mefedron też załatwi). :) 

Zuzia (superG.I.R.L): A może raczej Zbigniew? Na pewno możecie nazwać to HOT PLOTĄ, prócz Sejki i Jujki nikt nie wiedział że Zuzia przeszła operację. Stało się to za sprawą pomyłki lekarzy. Podczas profilaktycznych badań usunęli Zbigniewowi pewną część ciała (dlatego unikam lekarzy, ałaaa). Mimo swojego już prawie dorosłego wieku, obecnie - Zuzia, ma problem z rozróżnianiem toalet. Ciekawym faktem jest to że ma chłopaka, który pewnie czytając ten tekst jest w szoku że chodzi z obojniakiem (i dilerem). Jako że jestem tolerancyjny, liczę na to że Wasz związek przetrwa. :( 


A teraz czas na nieśmieszne obrazki:




Pamiętajcie, wszystko pisane jest w formie żartu!
Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam udanego weekendu.

Z poważaniem
detektyw Radzio!

Stylizacja

Mam dla was stylizację wykonaną na konkurs. Naszedł mnie straszny brak weny, ale trochę się zmieniło za sprawą konkursu. Kopertówka jest zrobiona z dwóch pasków i naszyjnika ;) Cieszę się, bo właśnie moje PocketBac przyszły


Kapelusz PPQ
Kołnierzyk Bonjour Bizou
Naszyjnik PPQ, YSL
Bluzka Voile
Pasek Callie's Picks
Płaszcz 2x It girls
Dżinsy nelly.com
Torebka 2x bonjour Bizou & Decades
Buty Soubcouture


Stylizacja ze szpilkami \/ \/ \/

PPQ-realna wersja

Ponieważ nie miałam pomysłu na mój piątkowy post, zrobiłam zastępczy z realnymi rzeczmi z PPQ.
Czy któreś przypadły wam do gustu