Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W poszukiwaniu stylu idealnego- Cult Party Kei
Witam Was kochani!
W dzisiejszym poście przybliżę Wam trochę styl cult party kei. 
Od momentu kiedy go ujrzałam zauroczyłam się w nim. Nazwa tego stylu pochodzi od nazwy sklepu "Cult Party", w którym sprzedawane były takie ubrania. Projektanci tej marki zapoczątkowali nowy styl, który powoli rozprzestrzenia się na cały świat. Kei zostało dodane, ponieważ w języku japońskim oznacza styl. Styl zawiera  w sobie widoczne elementy ze stylów takich jak: Mori Kei, Dolly Kei czy Shiro Lolita.
 Taki ubiór powstał jako odzew na modny niedawno styl pastel goth, który obfituje w ciemne kolory zmieszane z delikatnymi pastelami, ale o tym innym razem.

 Cult party kei to bardzo delikatny, dziewczęcy styl. Królują w nim jasne, pastelowe, wyblakłe i sprane kolory. Włosy najczęściej są w kolorze pasteli, ale naturalne kolory włosów też są spotykane. Często są splatane w warkocze, bądź też zostawione w nieładzie. Makijaż to najczęściej brązowe kreski na powiekach. Przy kącikach oczu nakłada się dużo różu. 
W tym stylu popularne stało się chodzenie w koszulach nocnych. Pomimo, 
że to brzmi niecodziennie, myślę, że wygląda to ślicznie i uroczo. 
W tym stylu ubieramy się warstwowo i mieszamy różne rodzaje materiałów. 
Przewiewne prześwitujące pelerynki stały się charakterystyczne dla tego ubioru.

Oto moje stylizacje w tym stylu. 

Podobało Wam się? Komentujcie!





20 komentarzy:

  1. nie spotkałam sie jeszcze z tym stylem, ale właśnie oglądam sobie w necie zdjęcia i zdecydowanie to nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Styl nie za bardzo mi sie podoba, ale uważam, ze stylizacje fajnie go oddają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście w taki strój bym się nie ubrała, ale każdy nosi to co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zauroczyłam się w tym stylu *o*
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi ten styl się podoba. Sama z chęcią bym się tak ubrała. Stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny styl.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładne outfity, ale sam styl mnie nie przekonuje.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Styl idealny dla mnie :) Kocham

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam stylu,ale lubię te artykuły.Dużo się można dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zazwyczaj naturalne lub w kolorze pudrowego różu, do fryzur dodałabym jeszcze kucyki. Stylizacje to wiesz, ze mi się podobają hyhyhyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne stylizacje, chętnie bym cos takiego mogła stworzyć, \gdyby był jakiś konkurs :P

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  12. AAA jakie słodkiee!! *.* Mój nowy styl! :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczneee *o* Idę się tak ubrać ;3
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. To nie mój styl, ale fajnie było go poznać.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę coś takiego. Kreatywne, bardzo mi się podoba.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  16. ale słodkie.i makijaż bardzo ładny taki delikatny :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedziałam o tym wcześniej, super Wam to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny styl fajne stylizacje :3 Szczególnie podoba mi się druga stylizacja , ponieważ ma akcent w spódnicy i nie jest tak mdła jak pierwsza :/ ogólnie fajne :)

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz widzę ten styl

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!