Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
SoniaRykiel-







16 komentarzy:

  1. Ceny nawet, nawet...ale chyba siię nie skuszę
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołożyłam włosy i ubrania


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniula ma kilka ładnych ciuszków na sprzedaż ale troche drogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie chce mi się dobrze dobierać ceny więc wstawiam byle jak XD Także tergujemy sie cnie

      Usuń
  4. wczoraj wydałam swój cały majątek, zostało mi tylko 20 sd na czarą godzinę i niech tak pozostanie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. maja6229 ma śliczną doll:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ukazanie mojego bazarku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic ciekawego.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. raczej się nie skuszę

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, że pokazaliście mój bazzar :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Lecę to sprawdzić.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!