Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#15 "Bez tytułu"
Witajcie. Dzisiaj taki krótki post bo kompletnie nie mam weny. Nawet tytułu nie chce mi się wymyślić. Tak, tak jestem leniem :)
Poza tym po dzisiejszym siedzeniu przez 3 godziny pod rząd na polaku jestem kompletnie odmóżdżona.
Szczerze to ciekawa jestem jak ta babka daje radę tyle mówić bez przerwy wiedząc, że i tak nikt jej nie słucha.





Kurtka - Front Row
Naszyjnik - PPQ
Bluzka - Basic
Legginsy - RIO
Torebka - Bizou
Buty - Fallen Angel

20 komentarzy:

  1. Stylizacja niezbyt mi się podoba.
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest taka zwyczajna... Wieje nudą
    OrginalFashions

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszku nudna :/ ale nie jest źle wybaczam brak weny ;x

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przemawia do mnie, jakby było widać tył dollki to poprostu świciłaby tyłkiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja troszkę nudna i nie za bardzo ładna.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się ;/ a twarz dollki nieco odrzucająca

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzydka,nie podoba mi się.
    olimandra89

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniłabym leginsy i torebkę.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja neutralna
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się goły brzuch. Kurtka i torba jakoś mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się stylizacja .... taka nie jaka ...
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podoba mi się, zbyt banalna i tylko brak weny Cię usprawiedliwia.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, w sumie taka sobie. Chyba przez legginsy lub bluzkę.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna stylizacja ;) Taka z pazurem, ale nie przesadzona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Źle dobrane dodatki i dlaczego te legginsy ?! :C

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się :(

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmieniłabym top na dłuższy.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!