Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#16 "Chanelka"
Założyć Tumblr'a a potem nie wiedzieć o co w nim chodzi - bezcenne :D
Dzisiejsza stylizacja w bardziej eleganckim stylu. Biel, czerń, róż, złoto. Ostatnio moje ulubione połączenie kolorów. Wiele osób uważa ten blezer za cudo, ale mi on średnio przypadł do gustu. Pewnie przez te dziwnie powycinane rękawy grr.. Ale no cóż, kupiłam więc za późno na wywody na temat "po co mi to". Jako jedyny mi pasował i właśnie dzięki niemu stylizacja ma w sobie tą nutę elegancji.
Torebka - hmm... dostałam ją przypadkiem. Wiedziałam, że jest ta oferta i wgl, ale o niej zapomniałam i przy doładowaniu mile się zdziwiłam. Jest naprawdę piękna i na pewno nie raz ją użyje.

Pochwalę się jeszcze, że dzisiaj wygrałam trzy rzeczy w loterii, więc niedługo postaram się coś z nimi wykombinować :)




Kapelusz - Bratz
Naszyjnik - PPQ
Blazer - RIO
Koszulka - Basic
Spodnie - Stardesign Fashion
Torebka - Special Offer
Buty - Nelly.com


A Wy jakie kolory lubicie łączyć ? 
Podoba się stylizacja ? 

16 komentarzy:

  1. Stylizacja ogółem fajna, ja też przypadkowo dostałam tą torebkę ;)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dobranie koloru spodni, który ożywia cały look. Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor spodni :) Taki nie rzucający się w oczy, ale dziewczęcy. Narzutka nie podoba mi się, ale u Ciebie wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, jednakże nienawidzę legginsów ze StarDesign dlatego na początku wzdrygałam się.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ! ale nie błagam nie te spodnie !!! lepiej kupić za 126sm różowe z Wild Candie

    PaniSweetMuflon

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest spoko, tylko dobrałaś złe spodnie.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylka, wszystko idealnie wręcz współgra, podoba mi się zastosowanie dwóch podobnych elementów- łańcucha na szyi i na torebce :)

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!