Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Na tropie przekrętów! TAJNE!
Stardoll zdumiewa nas nowymi dostawami, ale jeszcze bardziej tym co dzieje się w niekontrolowany sposób. 
Informacji udzieliła  blogowa agentka kasiaszulc12. DZIĘKUJEMY!

Wszyscy wiemy, że coś takiego co pokazuję na poniższym screnie jest niemożliwe! 
Głowa bez tułowia i całego ciała? 
Niemożliwe? nieprawdaż ?ale dla kogo? 
Czy to konta hackerów?
Chcesz doznac tego co ja? Wejdz tutaj >>>KLIK




Zdjęcie twarzy bez konturów? To przecież niemożliwe!


Idziemy dalej... Kontur twarzy bez narządów wzroku, smaku i powonienia? Gdzie inne części ciała?


W szafie kręcące się kółeczka?


Co jeszcze kryje Stardoll? Jesteście ciekawi?

35 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Sytuacja została wyjaśniona :)

      Usuń
  2. Pewnie na errorstardoll.blogspot.com przeczytała, wczoraj pojawił się artykuł, pozdro -.-. Tam często jest o takich rzeczach ;/
    kruha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie Zeberko,to ja poinformowałam ten blog :) czytaj ze zrozumieniem kochanie,to naprawdę się przydaje :*

      Usuń
  3. hah! jeszcze ta fryzura, nie kupiła jej a takiej w podstawowych fryzurach nie ma
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno to jakiś przekręt ! Nawet takiej fryzury nie ma na stardoll.
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj stardoll!Kopalnia błędów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fryzura była, ale jak widać zapewne usunęli ją z powodu marnych cieni. Patrzcie jaką ma nazwe, może to kolejne duplikowanie włosów stardesign? Może to tylko zabawa z hackami na zrobienie oryginalnej dollki? Fryzura jest stara więc może doll jest z jakiegoś okresu błędu gdzie wszyscy mieli takie dollki, ale błąd dawno naprawiony i zapomniany? Kto wie, dla mnie nic nader nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wgl to zrobiłam taką fajną scenerię z Tadzisławem i...
      zjadło mi kawałek tła.
      Przed chwilą zrobiłam "party hard", też scenerie i...
      zjadło mi kawałek tła, buty i podkolanówki.
      Byłam zmuszona usunąć, no rzal, co oni zrobili, takie bardzo niefajne.

      Usuń
  7. Kiepsko... Ciekawe, jakie błędy jeszcze odkryjecie, którymi się tak zaskoczę.
    Modna...Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwne O.o W ogóle przeczytajcie sobie jej prezentacje...

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. mojej lalki nigdy coś takiego nie spotkał, widzę te błędy po raz pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  10. Stardoll zaczyna mnie przerażać o.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taki błąd.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze widzę. Ten cały Cheap Wigs taki podejrzany, więc prawdopodobne jest przypuszczenie iż to konto hackerów.. A w szafie "kręcące się kółeczka" to dla mnie nie nowość, jak komputer mi "zamula", to tak mam, powoli ładuje metki.
    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  13. śmieszne xd jestem ciekawa jakie jest na to wyjaśnienie :D czy ta osoba odkryła po prostu jakiś bug? dziwne to

    B.E.A.T.K.A

    OdpowiedzUsuń
  14. herezja XD jak coś takiego jest w ogóle możliwe? :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG! Ale to jest dziwne! Jak to zobaczyłam to normalnie sie wystaraszyłam. hhahaha♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwne. Ale co do przekrętów to chyba jesteś mistrzynią. Oszukałaś Weronikę, ukradłaś Jej perukę z YH, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie interesuje mnie ten temat

    OdpowiedzUsuń
  18. Szafa jest pusta, a te koła co są to faktycznie coś nie tak, a nie, że nie ładują się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mojej doll kiedyś z nieznanych przyczyn nie pokazywał się nos, ale tylko w salonie piękności, w apartamencie było już ok.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!